Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@14:03:36 GMT

واکسن چینی کرونا هم در راه است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۷۴۲۳

واکسن چینی کرونا هم در راه است

خبرگزاری مهر: کریم همتی در خصوص واردات واکسن کرونا اظهار داشت: در حال حاضر هلال احمر پیگیر واردات واکسن کرونا از کشور چین است. پس از واردات واکسن روسی نیز پیگیری‌های جدی برای واردات این واکسن آغاز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که آیا واکسن چینی پیش از پایان سال وارد کشور خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: فعلاً در حال انجام هماهنگی‌های لازم برای واردات این واکسن هستیم و تا پیش از پایان سال جاری واکسن وارد کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی افزود: هلال احمر به تدریج با هماهنگی وزارت بهداشت، اقدامات و تبادلات بین‌المللی لازم برای واردات واکسن کووید ۱۹ از این کشور انجام خواهد داد.

وی با اشاره به نقش هلال احمر در واردات واکسن اسپوتنیک وی عنوان کرد: هلال احمر در واردات واکسن روسی نقشی نداشته اما برای دیگر واکسن از کشورها و منابع دیگر در حال فعالیت هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به علاوه هلال احمر در بحث توزیع و واکسیناسیون سراسری در کشور، با حوزه‌های بهداشتی همکاری خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: در خصوص واردات واکسن کووکس نیز هلال احمر نقشی ندارد و نقش اصلی ما در واردات واکسن چینی است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هلال احمر واکسن چینی کرونا واردات واکسن هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان ‌چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادرها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز