Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@13:29:34 GMT

۲۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هیرمند توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۶۰۵۳

۲۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هیرمند توزیع شد

علیرضا میربهاء الدین روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:یکی از ویژگی‌های بسیار مهم جمعیت هلال احمر مردمی بودن آن است و این جمعیت بر پایه مشارکت‌های مردمی شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با خدمات خیرخواهانه و بشردوستانه بسیار گسترده در راستای کمک به محرومیت زدایی تلاش می‌کند، ادامه داد: در قالب این طرح همچنین ۶۰ تانکر آب ۵۰۰ لیتری نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین راه‌اندازی یک باب مهدکودک و برنامه‌ریزی برای ساخت کتابخانه محلی در ۲ بخش قرقری و مرکزی با همکاری اداره‌کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های استان نیز در هیرمند مورد توجه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن و رفع محرومیت هدف اصلی اجرای این طرح است و باید به روستاها بیش از پیش توجه کرد، افزود: اجرای طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی نیز در این مناطق الزامی است و باید کوشید تا بتوان با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های شهرستانی در قالب طرح‌های توانمندسازی محلی با نظارت کامل، رسالت خود را به سرانجام رساند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بسته حمایتی هیرمند سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بسته حمایتی هیرمند سیستان و بلوچستان بسته حمایتی هیرمند سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند