Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:49:18 GMT

امتحان درسی وسط زمین ورزش + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۷۴۵۸

امتحان درسی وسط زمین ورزش + تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نسرین قمی بازیکن نوشهری تیم سایپا هنگام تمرین در لیگ برتر فوتسال به دلیل همزمانی با امتحانات مدارس، دقایقی تمرین با توپ را رها کرد و برای حضور در امتحانات مجازی مدرسه سراغ لب تاپش رفت.

این ملی پوش مازندرانی که در حال حاضر دانش‌آموز است و برای تیم لیگ برتری سایپا توپ می‌زند در حالی در زمین ورزش و همزمان با تمرین، امتحان مجازی درسی داد که به نظر می‌رسد همبازی او مهسا علی مددی هم دقایقی کوتاه به مددش آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضویت در تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران، قهرمانی با تیم نامی نو در لیگ برتر، قهرمانی با تیم جوانان در کافا آسیا، قهرمانی در لیگ برتر جوانان کارنامه این استعداد مازندرانی است.

در آخرین فهرستی که سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برای اردوی آماده سازی تیم ملی داده است نسرین قمی به همراه مهناز علیزاده، نسیم نوازنده، رقیه صومعه و مطهره مصطفایی ۵ مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.




انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال امتحان مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد