Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین رویداد تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با مشارکت بیش از 200 شرکت دانش بنیان، سازنده تجهیزات، پتروشیمی‌ها، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بازار سرمایه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ستاد خبری دومین رویداد تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، دومین رویداد تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با مشارکت بیش از 200 سازنده تجهیزات صنعت نفت، شرکت‌های دانش بنیان، صنایع پتروشیمی، بانک‌ها و موسسات تأمین سرمایه، در نمایشگاهی به وسعت 18 هزار مترمربع آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این گردهمایی فنی و تخصصی ایجاد فرصت‌های کاری و همکاری چندجانبه بین شرکت‌های پتروشیمی، بانک‌ها و سازندگان تجهیزات و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است.
در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، 20 نشست تخصصی با محورهای طراحی، ساخت و تامین کاتالیست و مواد شیمیایی، تجهیزات ثابت و دوار، برق و ابزار دقیق، توسعه فناوری‌های صنعت پتروشیمی، بیمه، نوآوری در مدل زنجیره‌های تامین مالی پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، معرفی داخلی‌سازی طرح‌های پتروشیمی، تصفیه آب و پساب، فناوری‌های نوین در تجارت محصولات پتروشیمی، راهکار های عقد قراردادهای ساخت داخل اقلام راهبردی شرکت‌های پتروشیمی با تسهیل گری و حمایت پارک‌های فناوری برگزار خواهد شد.

علاوه بر این در حاشیه برگزاری این گردهمایی بیش از ۷۰ قرارداد و تفاهم نامه اجرایی، بین شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛ سازندگان تجهیزات و شرکت‌های دانش بنیان داخلی امضا خواهد شد.

در این راستا، یکی از بزرگترین توافق نامه‌های کمپرسورسازی صنعت نفت و پتروشیمی، قرارداد ساخت بیش از ۱۴ کاتالیست پرمصرف پتروشیمی ها با شرکت‌های دانش بنیان و سازنده ایرانی امضا خواهد شد.

پیام برگزاری دومین رویداد تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، تلاش برای خودباوری و خود اتکایی بیشتر به عنوان مهم ترین رکن توسعه صنعت است.

گفتنی است، در مراسم افتتاحیه دومین رویداد تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی،مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، مدیران عامل بانک‌های اقتصاد نوین، ملت، تجارت، صادرات و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سخنرانی کردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بزرگترین رویداد سالانه سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه فرانچایز کشور، یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، زارع، سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران و سایر فعالان حوزه کسب‌وکار در مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال افتتاح شد.

حدود ۳۰ برند معتبر داخلی و خارجی از جمله مجریان و مراکز آموزش فرانچایزینگ، برندهای پوشاک، شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی و مولتی برندها در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با تاکید بر اهمیت موضوع فرانچایز گفت: نشان‌سپاری تجاری از حیث به اشتراک‌گذاری روش و تجربه و کاهش هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب است و سطح نوینی از مدیریت کسب‌وکار را ارائه می‌دهد.

برادران در ادامه ضمن تشکر از زحمات مجموعه نمایشگاهی ایران‌مال، ابراز امیدواری کرد که صنعت و تجارت کشور از ظرفیت‌های این مجموعه بهره بیشتری ببرند.

محمدمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: صنعت فرانچایز در سطح جهانی صنعتی پویا است که در ایران در نقطه آغاز خود قرار دارد. این صنعت می‌تواند حدود یک درصد سرانه ناخالص ملی را از آن خود کند و اقتصادی پایدار را رقم بزند. وی افزود: ششمین دوره نمایشگاه فرانچایز به عنوان یک نمایشگاه فوق تخصصی با تمرکز بر شعبه‌پذیری و شعبه‌فروشی در حال برگزاری است.

اسدی مجموعه ایران‌مال را آینده صنعت نمایشگاهی کشور توصیف کرد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه‌های عام، تخصصی و فوق تخصصی در اکثر مراکز معتبر کشور، مرکز نمایشگاهی ایران‌مال در مقایسه با سایرین از زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برخوردار و است و حضور در ایران‌مال باعث افتخار ما است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌هایی با موضوع صنعت فرانچایز برگزار می‌شود.

سرمایه‌گذاران و عموم علاقه‌مندان به حوزه فرانچایز و کسب‌وکار می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۲۱ از این نمایشگاه در طبقه E۰ مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال بازدید نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6094040

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود