Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: مدیران بی‌کفایت و بی‌لیاقتی که با برگزاری سهوی و یا خدای نکرده عمدی یک جشنواره موهن در بجنورد باعث جریحه‌دار شدن احساسات دینی مردم شدند٬ منتظر عواقب قضائی اقدام خود باشند. - اخبار استانها -

سیدجواد ایلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد ٬ با اشاره به برگزاری مراسم رقص و پایکوبی در جشنواره بازی‌های بومی و محلی بجنورد٬ اظهار داشت: به محض اطلاع از این موضوع مراتب قضائی انجام و از ادامه برگزاری ممانعت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این باره تا کنون سه نفر از برگزارکنندگان مراسم در بازدداشت هستند و تحقیقات توسط ضابطین قضائی ادامه داشته و احتمال دستگیری افراد دیگر نیز وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد٬ توهین به مقدسات را جرم دانست و ادامه داد: آنچه در روز شهادت امام معصوم در بجنورد روی داد و سبب انتقاد به حق طیف وسیعی از جامعه شد٬ یک جرم آشکار است و با عوامل آن به شدت برخورد می‌شود تا از این پس شاهد این گونه اقدامات نباشیم. مدیران بی‌کفایت و بی‌لیاقتی که با صدور مجوز به صورت سهوی و یا خدای نکرده عمدی٬ باعث جریحه دار شدن احساسات دینی مردم شدند نیز بدانند عواقب سخت قضائی در انتظار آنان است.

3 نفر از عوامل حرمت شکنی عزای شهادت امام هادی(ع) در بجنورد بازداشت شدندچه کسانی حرمت عزای شهادت امام هادی(ع) را در بجنورد شکستند؟+تصویر

به گزارش تسنیم٬ روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)٬ برگزاری جشنواره ورزش‌های بومی و محلی بجنورد با چاشنی رقص و موسیقی و پایکوبی٬ اعتراض جمع وسیعی از امت حزب‌الله و مردم خراسان شمالی را در پی داشت که با برخورد سریع دستگاه قضائی برخی از عوامل این رویداد دستگیر و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه شهادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه