Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:20:39 GMT

اهالی حسکه سوریه: ما با «بشار اسد هستیم»

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۳۵۴

اهالی حسکه سوریه: ما با «بشار اسد هستیم»

اهالی حسکه در شمال شرق سوریه با حضور در یک تجمع عظیم، حمایت خود را ازانتخاب «بشار اسد» برای ریاست جمهوری آینده اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»،  ده ها هزار نفر از اهالی شهر حسکه در شمال شرقی سوریه مقابل ساختمان کاخ دادگستری این شهر تجمع کردند و حمایت خود را از انتخاب «بشار اسد» برای ریاست جمهوری آینده اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می رسد، این تجمع نخستین حمایت سازمان یافته این استان برای انتخاب مجدد بشار اسد برای یک دوره جدید قانون اساسی باشد.

شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند که بشار اسد، برای تمام سوری ها تضمین شده است و این راهی است که سوریه را به سمت استقلال و حاکمیت کامل ملی سوق می دهد.

مردم شهر حسکه و قامشلی با حضور در مقابل کاخ دادگستری این استان، اعلام کردند که با بشار اسد هستند.

 

مفتی حسکه

عبدالحمید الکندح، مفتی حسکه گفت: بشار اسد استحقاق ریاست جمهوری را دارد و مایه عطت و سر بلندی این کشور است.

وی افزود: همچنان که اگر جنگ حطین نبود، ما صلاح الدین را نمی شناختیم، اگز میسلون نبود، ما یوسف را نمی شناختیم و اگر جنگ تشرین نبود، ما حافظ اسد را نمی شناختیم و هم اکنون نیز باید بگوییم بشار اسد است که در سخت ترین شرایط کشور را همچنان با قوت حفظ کرده است و برای همین بله و هزار بله به انتخاب بشار اسد در ریاست جمهوری آینده می گوییم.

 

شیخ عشیره البوخطاب

محمد الحسناوی، شیخ عشیره البوخطاب گفت: همه ما در اینجا جمع شده ایم تا حمایت خود را از بشار اسد اعلام کنیم و به این درک حقیقی رسیده ایم که تروریست ها به استئصال کشیده خواهند شد و اشغالگران ترک و آمریکایی از این سرزمین پاک بیرون خواهد شد.

 

امام مسجد حسکه

شیخ طارق العطیه، امام مسجد حسکه گفت: بشار اسد کشتی این کشور را با سلامت به ساحل آرامش می رساند و ما تا آخرین قطره خون خود با او هستیم.

 

دادستان کل حسکه

سالم صیاح، دادستان کل حسکه نیز گفت: موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری آینده  به موفقیت در اراده ملی و شکست توطئه های دشمنان باز می گردد و بدون شک بشار اسد، رئیس جمهور آینده این کشور باقی خواهد ماند.

 

قبیله حسکه

شیخ عبدالوهاب العیسی، از قبیله حسکه نیز تاکید کرد: حضور مردم عشیره و قبایل در این تجمع حمایت ما را از بشار اسد نشان می دهد و ما با هر گونه اشغالگری مخالفیم.

 

مردم حسکه

مردم استان حسکه نیز با حضور در این تجمع حمایت خود را  از بشار اسد اعلام کردند. بتول علیوی، یک شهروند حسکه گفت: ما نمونه ای از ملت سوریه هستیم که با حضور خود در این تجمع، خواستار باقی ماندن بشار اسد در این سمت هستیم.

 

شیخ علی احمد، یکی دیگر از ساکنان حسکه گفت: این تجمع بیانگر حمایت ما از بشار اسد است.

 

حسن عبید، یک شهروند دیگر حسکه گفت: سوریه با رهبری بشار اسد در نهایت پیروز است و دشمنان شکست خواهند خورد.

 

جلال العابد، یک شهروند منطقه الشدادی گفت: بشار اسد تمامی تلاش های سیاسی و نظامی و محاصره اقتصادی در این کشور را به شکست کشانده است ما اعلام می کنیم با او هستیم.

 

محمد علی، شهروندی از راس العین گفت: با رهبری بشار اسد اشغالگران از کشور بیرون می روند و سرزمین ما از لوث وجود تروریست ها پاک  خواهد شد.

 

استان حَسَکه، یکی از استان‌ های کشور سوریه و بزرگ ‌ترین قسمت کردستان سوریه در شمال‌ شرقی این کشور است. شهر حسکه مرکز استان کردنشین حسکه است و شهرهای قامشلی، دیرک، سری کانی و عمودا از مهم ‌ترین شهرهای این استان هستند.

گفتنی است، انتخابات ریاست جمهوری سوریه در موعد مقرر در سال آینده (سال ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسکه انتخابات ریاست جمهوری حمایت بشار اسد ریاست جمهوری آینده حمایت خود اعلام کردند بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)