Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به ایمن سازی و تعیین تکلیف گودهای رها شده در سطح تهران تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صحن علنی شورا با اشاره به وضعیت گودهای پرخطر پایتخت گفت: متأسفانه در برخی محلات شهر شاهد وجود گود برداری‌هایی برای ساخت و ساز مجتمع‌های بزرگ مقیاس هستیم که پس از گودبرداری از سوی مالکان و مجریان به دلایل مختلفی رها شده‌اند و زندگی شهروندان و کالبد شهر را در ابعاد مختلف تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عدم تعیین تکلیف این گودها فضای شهر و تاب‌آوری را دچار چالش کرده و خطرهای بالقوه‌ای را برای زندگی و ایمنی شهروندان ایجاد کرده است.

فراهانی با بیان اینکه از آغاز فعالیت شورای پنجم پیگیری وضعیت گودهای رها شده در دستور کار قرار داشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون در خصوص تعیین تکلیف این گود در صحن شورا از سوی اعضا محترم شورا تذکرات متعددی داده شده، نشست‌ها و بازدیدهای زیادی انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در بند ب تبصره ۱۱ بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران؛ شورا اجازه داد تا «اعتبار مندرج در ردیف اعتباری به شماره طبقه‌بندی «۶۱۷۰۴۰۱۶۹» با عنوان «اعتبارات پیش‌بینی نشده سرمایه‌ای در اختیار شهردار تهران (در کلیه مأموریت‌ها و برنامه‌ها)» را برای تأمین هزینه‌های پیش‌بینی نشده سرمایه‌ای، اضطراری، خطرآفرین و گودبرداری‌های رها شده هزینه کند.»

فراهانی گفت: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به ایمن سازی و تعیین تکلیف گودهای رها شده در سطح تهران» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مسئله گودهای رها شده در سطح شهر توجه کند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گودهای رها شده تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳