Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@14:24:28 GMT

فتح الله زاده: مشکل استقلال فکری نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۴۰۵

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص شایعه برکناری محمود فکری نشان داد.

علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان با شکست مقابل سپاهان اصفهان قهرمانی نیم فصل را از دست دادند، گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، فتح الله زاده در ابتدا اظهار داشت:

به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند جام آخر فصل به تیم قهرمان اهدا می‌شود که امیدوارم نصیب استقلال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و مدعی قهرمانی است اگر از این تیم حاشیه‌ها را کنار بزنیم این تیم می‌تواند به یک عنوان خوب دست پیدا کند.

وی ادامه د اد:

مشکل استقلال این است که همه را دشمن فرض می‌کند به طور مثال مصاحبه‌های متفرقه زیادی در این تیم صورت می‌گیرد چرا بازیکن باید در مورد غذا مصاحبه کند این نشان می‌دهد که در این تیم چند دستگی وجود دارد وقتی امسال من مصاحبه می‌کنیم و مشکلات را می‌گوییم ما را دشمن فرض می‌کنند بعضا ظاهر و باطن برخی از افراد یکی نیست و این برای استقلال مشکل‌ساز خواهد شد.

فتح‌اله زاده خاطرنشان کرد:‌

استقلال بازیکن خوب دارد هیات مدیره و کادر فنی هم تلاش خودشان را انجام می‌دهند متاسفانه این تلاش‌ها انجام می‌گیرد اما جدا از یکدیگر است همیشه و از ابتدای فصل گفته ام تیم باید یکدل باشد.

فتح اله زاده در باره اینکه شایعه شده شاید فکری از سرمربی‌گری استقلال برکنار شود خاطرنشان کرد:

چون بنده مسئولیتی ندارم و دخالتی در امور فنی ندارم نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم از شما می‌پرسم ما الان فکری را برداریم چه اتفاقی می‌افتد مشکل باشگاه فکری نیست مشکل این است باشگاه فرماندهی ندارد یک نفر باید در این تیم فرماندهی کند و بقیه افراد در بحث سیاستگذاری حضور داشته باشند.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه بازیکنان از مشکل مالی دلخور هستند بیان داشت :

تعجب می‌کنم از اینکه می‌گویند تیم مشکل مالی دارد تا جایی که من شنیدم کارگزار کمک مالی خوبی به باشگاه کرده است. استقلال و پرسپولیس همیشه بدهی داشتند اما چیزی که بسیار مهم است این است که آن را باید مدیریت کرد.

وی در پایان گفت:

این درست نیست که هر اتفاقی بیفتد فکری را سپر بلا کنید از همان روز اولی که فکر صدر جدول بود مدام می‌گفتند که فکری از تیم کنار گذاشته شود اگر فکری را می‌خواهید بگذارید کارش را انجام دهد اگر هم نمی‌خواهید تکلیف را مشخص کنید.

اخبار داغ 

بهرنگ علوی: تحویل سال مادر علی برای مان دعا کرد، کرونا برود و پسرش داماد شود بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی ‌کیا: شعارمان فوتبال پاک و مبارزه با فساد است خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هواداران بارسلونا و ایجاد صدا با مواد آتش زا مقابل هتل پاری سن ژرمن / عکس داوید آلابا تا ساعاتی دیگر جدایی خود از بایرن مونیخ را اعلام می کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم

محمد سروش مهر قهرمان مسابقات اسکیت آزاد در ماده ۲۰۰ متر درباره سطح این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات خوب و میزبانی عالی بود و سطح مسابقات  را بالا دیدم. ان شا الله بتوانم رکورد خوبی نزدیک مسابقات قهرمانی جهان بزنم.

سروش مهر درباره اینکه کشور‌های جنوب شرق و اروپایی برای مسابقات قهرمانی جهان از لحاظ تجهیزاتی و امکاناتی  دارند سرمایه گذاری می‌کنند و تا دندان مسلح هستند، گفت: ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم و فقط باید پیست‌هایی طراحی شود که ما بتوانیم بیشتر تلاش کنیم. ان شا الله به صورتی شود که ورزشکارانی که زحمت می‌کشند بتوانند مدال‌های آسیایی و جهانی بگیرند.

او درباره اینکه نبود پیست استاندارد کار را برای اسکیت سواران  ما سخت نمی‌کند، گفت: تنها مشکل ما همین است، چون در این پیست‌ها تمرین نمی‌کنیم و روزی که باید مسابقه بدهیم باید در چنین پیست‌هایی مسابقه بدهیم. ما در پیست" ترک"  خیلی ضعیف هستیم، اما در پیست" رولر"حرف برای گفتن داریم. ان شا الله این پیست طراحی شود تا در هر شهری این پیست را داشته باشیم تا بازیکنانی که زحمت می‌کشند قهرمان آسیا و جهان شوند.

قهرمان مسابقات اسکیت آزاد در ماده ۲۰۰ متر درباره اینکه از ۱۲  نوع اسکیت، ۸ اسکیت فعال هستند و نگاه وزارت ورزش به این رشته ورزشی به چه صورت است، بیان کرد: اگر حمایت فدراسیون اسکیت باشد، ورزشکاران کم نمی‌گذارند و همه آنها باغیرت هستند و زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند. شاید یک ورزشکار یک سال تمرین برای ۱۵ ثانیه مسابقه کند. ان شا الله همگی موفق باشیم و بتوانیم اسمی از خودمان در آسیا و جهان جا بگذاریم.

سروش مهر درباره اینکه سال ۱۴۰۲ برایش چطور بود، گفت: سال خوبی بود و توانستیم قهرمان آسیا شویم و ان شا الله تازه شروع کارمان است.

او درباره اینکه او هم جزو ورزشکارانی هست که  پاداش  قهرمانی آسیا را نگرفته است، گفت: بله، هر چیزی سلسله مراتبی دارد که باید طی شود و مکاتبی با وزارت ورزش و فدراسیون نکردم.

او در پایان گفت: ما تمرکزمان روی قهرمانی مان هست و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم. ان شا الله اگر فدراسیون اسکیت همین طور به حمایت هایش ادامه بدهد و بتوانیم اسکیت خوبی در تمام شهر‌ها بزنیم ان شا الله بتوانیم قهرمانی جهان هم کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند