Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:19:42 GMT

یک گیلانی سرپرست کمیته داوران فدراسیون هاکی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۸۹۲

یک گیلانی سرپرست کمیته داوران فدراسیون هاکی شد

مدیرر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی حکمی از سوی بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی، حسن یاری نیا داور بین المللی هاکی گیلان به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون هاکی منصوب شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: یاری نیا یکی از داوران ارزشمند،  باسابقه و پرتوان هاکی استان گیلان و کشور است که با توجه به تجارب ارزنده این داور بین اللمی به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون هاکی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم که با حضور این داور باسابقه و ارزشمند استان گیلان در پست سرپرستی کمیته داوران فدراسیون هاکی، در چارچوب اهداف تعیین شده فدراسیون شاهد پیشرفت روزافزون داوری هاکی در سطح کشور باشیم.

وی از حضور رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون نیز خبر داد و بیان کرد: همچنین طی حکمی از سوی افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، سیدایمان دلیل حیرتی از گیلان به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شد.

مدیر راوبط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: دلیل حیرتی هم اینک به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان فعالیت دارد و وی یکی از دوچرخه سواران برجسته کشور نیز بوده و با توجه به تجارب ارزنده ای که دارد، امیدواریم با تلاش و تعامل سازنده با نیروهای کارآمد، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان و صاحب نظران جامعه دوچرخه سواری کشور در راستای سیاست ها و تحقق اهداف فدراسیون، گام های موثری بردارد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون هاکی فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون هاکی فدراسیون های ورزشی رشت فدراسیون هاکی فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور داوران فدراسیون هاکی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد