Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزییات آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش اعلام شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «موج» کیش، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری عصر روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن خلیج‌فارس منطقه آزاد کیش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مراسم افتتاحیه این رویداد رضا اردلان رییس جشنواره در سخنانی به تشریح برنامه‌های این رویداد طی سه دوره برگزاری و اهداف نخستین دوره برگزاری آن به صورت بین‌المللی خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم که به مدت یک ساعت پیش‌بینی شده است در قالب پخش یک کلیپ، تجربه‌ها و دستاورد‌های برگزاری جشنواره فیلم «موج» کیش از دوره اول تا سوم و همچنین مقدمات برگزاری دوره چهارم مرور می‌شود.
برگزاری ۲ کارگاه در ایام برگزاری جشنواره
از روز جمعه اول اسفندماه نمایش فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی جشنواره کلید می‌خورند. در این دوره ۲ کارگاه سینمایی تدارک دیده شده که در روز‌های اول و دوم اسفندماه برگزار می‌شوند.

اولین کارگاه از سری کارگاه‌های آموزشی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش با نام «داستان کامل» روز جمعه یکم اسفندماه ساعت ۲۲ برگزار می‌شود. مدرس این کارگاه محمد گذرآبادی نویسنده و مترجم آثار سینمایی است.

دوم اسفند ماه همزمان با سومین روز برگزاری جشنواره دومین کارگاه «داستان‌گویی از خانه تا دنیا» ساعت ۲۲ برگزار می‌شود. الهه نوبخت تهیه‌کننده و پخش‌کننده بین‌المللی سینما مدرس این کارگاه است.

ورود به این کارگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

مدیریت بخش کارگاه و آموزش این دوره از جشنواره برعهده زهره زمانی است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره موج سینما و تئاتر فیلم های سینمایی جشنواره بین المللی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان