Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:05:56 GMT

برگزاری مانور ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۵۲۸۷

برگزاری مانور ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ

به خبرگزاری فارس از قم، هادی سلیمی اظهار کرد:  با توجه به موقعیت و حادثه‌خیز بودن استان و همچنین به دلیل وجود معدن مهم منگنز و نیروهای مشغول به کار در این معدن در بخش کهک، نیروهای امدادی هلال احمر استان از جمله تیم واکنش سریع باید در حالت آماده باشند تا بتوانند در حوادث احتمالی بهترین عملکرد را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور مانور فرضی ریزش معدن منگنز در روستای ونارچ بخش کهک با هدف ارتقاء عملکرد و توان‌افزایی تیم‌ واکنش سریع برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به جزئیات مانور فرضی ریزش معدن منگنز بیان کرد: در پی تماس های مردمی با ۱۱۲ و اعلام ریزش معدن نیروهای امداد و نجات در قالب تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام و بعد از ارزیابی منطقه، گیرافتادگی و مصدومیت یک نفر اعلام شد.

سلیمی افزود: پس از تلاش‌های تیم واکنش سریع برای رهاسازی مصدوم به وسیله تجهیزات جستجو و نجات، مصدوم فرضی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه خودروی کرافتر به همراه ست جستجو و نجات از جمله تجهیزات به کار رفته در این مانور فرضی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم  ضمن تقدیر از عملکرد تیم واکنش سریع در این مانور فرضی تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر یکی از مهم ترین نیروها در حوادث و سوانح هستند و برگزاری مانورهای فرضی در طول سال به منظور تقویت و ارتقاء عملکرد آنها لازم و ضروری است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: منگنز قم عملکرد مانور تیم واکنش سریع امداد و نجات مانور فرضی هلال احمر ریزش معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر