Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت ماه رجب یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب، یک هزار بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع خواهد  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

وی عنوان کرد: از ظرفیت کانون های مساجد استان قروبن در شهرها و روستاها برای شناسایی خانواده های نیازمند استفاده شده است و بر این اساس بسته های یک و نیم کیلویی گوشت بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: کانون های مساجد از مجموعه های فعال در کمک به محرومان و نیازمندان هستند به طوری که در مناسبت های مختلف، بسته های معیشتی در کانون ها با کمک خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: از زمان شیوع کرونا این اقدام در کانون ها به صورت جدی تر مورد توجه بوده به طوری که در کنار توزیع بسته های مواد غذایی، اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده هم برای مقابله با شیوع این بیماری از سوی کانون ها توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان یادآور شد: در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام آمده است «هر کس یک نیاز مومنی را روا سازد، خداوند حاجت ‌های فراوان او را روا سازد که کمترین آن بهشت باشد» و ان شاالله همه ما با عمل به احادیث در مسیر سعادت دنیوی و اخروی قدم برداریم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت ماه رجب کانون های مساجد خانواده های نیازمند استان قزوین خانواده ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی