Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان روز سه شنبه برگزار شد تا برای شصت و چهارمین بار گره‌ از مشکلات تعدادی واحد تولیدی و صنعتی باز کند. 

در این نشست روند صدور پروانه بهره‌برداری برای یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی بهاران که با محیط زیست مشکلاتی داشت آسان سازی شد.

همچنین محیط زیست برای حل و فصل مسائل مربوط به یک کارخانه قند در استان نیز قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه آرد سینا واحد تولیدی دیگری بود که به دلیل شرایط تحریم قادر به اجرای طرح توسعه خود به طور کامل نشده بود و معوقات بانکی گریبانگیر او شده بود که برای این موضوع هم تصمیماتی گرفته شد. 

کارخانه تولید خودروی برقی که قرار بود در شهرک صنعتی ویان مستقر شود به دلیل پاره ای از مسائل تقاضای جابجایی داشت که اعضا با استقرار این واحد در خارج از فضای شهرک موافقت کردند. 

نمایندگانی از کارخانه رب گوجه فرنگی اسدآباد نیز به این جلسه دعوت شده بودند تا به تقاضایشان رسیدگی شود. 

این واحد تولیدی به دلیل انتقال مالکیت و برخی مشکلات مدیریتی در حال حاضر تعطیل است و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای برقراری بیمه بیکاری برای کارگران این واحد قول مساعد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این کارگروه تخصصی خواستار اجرای دقیق مصوبات شد و از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست به تصمیمهای اخذ شده در این ستاد همانند یک قانون تمکین کرده و در اسرع وقت آنها را اجرا کنند. 

به گفته «ظاهر پورمجاهد» از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صادر شده که بخش زیادی از آنها به مرحله اجرا درآمده و گره از مشکلات تولیدکنندگان باز کرده است. 

او به تسهیل شرایط سرمایه گذاری در استان همدان نیز تاکید کرد و گفت: معطل کردن کسانی که قصد سرمایه گذاری در بخشهای مختلف را دارند جایز نیست و کارهای آنها در اولویت دستگاه های مربوطه  قرار گیرد. 

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید تولید داخلی همدان توسعه اقتصادی جهش تولید استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید تولید داخلی تسهیلات بانکی رونق تولید تولید داخلی همدان توسعه اقتصادی جهش تولید استانداری همدان اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد