Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر و پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش به دلیل بدهی به ماریو بودیمیر بارها اعلام کرده‌اند کل اصل طلب این بازیکن کروات را به حسابش واریز کرده‌اند اما با توجه به مشکلات انتقال این پول تاکنون 350 هزار یورو به حساب وی نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که مدیران پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود قبل از شروع رسمی نقل و انتقالات نیم فصل(2 اسفند) منتظر اخذ تاییدیه دریافت کل مبلغ واریز شده به حساب بودیمیر از سوی وکیل وی هستند.

داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره اینکه آیا تاکنون کل مبلغ طلب بودیمیر به حساب وی نشسته است، اظهار داشت: این موضوع حقیقت ندارد زیرا بودیمیر تاکنون فقط 315 هزار یورو دریافت کرده و از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم نامه‌های فیفا را منتشر کند تا در آن صورت مشخص شود حقیقت چیست. همچنان منتظر دریافت باقی‌مانده طلب این بازیکن هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماریو بودیمیر وکیل ماریو بودیمیر طلب بودیمیر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک