Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۱۰ وزنه بردار در رده سنی بزرگسالان و جوانان از روز ۲۸ بهمن ماه به مدت چهار روز به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم‌های عقاب نیرو هوایی، نیرو زمینی ارتش، رعد پدافند، ملی حفاری، فولاد خوزستان، مناطق نفتخیز جنوب و گهر زمین سیرجان هفت تیم شرکت کننده در مسابقات رده سنی بزرگسالان و تیم های مناطق نفتخیز جنوب، عقاب نیروی هوایی، مس رفسنجان و نیروی زمینی چهار تیم حاضر در رده سنی جوانان بوده که در ۱۰ وزن با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی با اشاره به آمادگی تیم های استان در این رقابت ها گفت: مسابقات لیگ برتر همواره از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و همه شرکت کنندگان برای قرار گرفتن روی سکو در این پیکارها حاضر می شوند که این موضوع کار را سخت تر می کند.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان با بیان اینکه سال‌های گذشته در لیگ برتر همواره جزو سه استان برتر کشور بودیم افزود: سه نماینده حاضر استان در بخش بزرگسالان، از بازیکنان بومی و بعضا ملی پوش بهره می برند و در برخی اوزان رقابت حساسی با دیگر تیم ها دارند.

قریشی با اشاره به اینکه در این پیکارها چندین داور خوزستانی حضور دارند و در کنار دیگر داوران کشور کار قضاوت را انجام می دهند گفت: امیدوارم در این پیکارها بار دیگر وزنه برداران استان خوش بدرخشند و روی سکو قرار گیرند.

وی اضافه کرد: سال گذشته تیم ملی حفاری عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد همچنین مناطق نفتخیز جنوب پنجم شد. تیم فولاد خوزستان اولین حضور خود در این پیکارها را تجربه می کند که از بازیکنان ملی پوش بسیاری بهره می برد.

به گزارش ایرنا در پایان هفته نخست پیکارهای رده سنی بزرگسالان تیم گهر زمین سیرجان با ۷۶۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های فولاد خوزستان و ملی حفاری به ترتیب با ۷۵۷ و ۷۴۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین در پایان هفته نخست مسابقات رده سنی جوانان تیم عقاب نیروی هوایی با ۷۵۱ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های مس رفسنجان و مناطق نفتخیز جنوب به ترتیب با ۷۴۲ و ۷۰۹ امتیاز دوم و سوم شدند، تیم نیروی زمینی نیز  با کسب ۶۷۸ امتیاز چهارم شد.

برچسب‌ها وزنه برداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری خوزستان اهواز وزنه برداری خوزستان اهواز اخبار کنکور مناطق نفتخیز جنوب وزنه برداری رده سنی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دو بخش انفرادی و تیمی از ۱۰ اردیبهشت در مرکز آموزش فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران آغاز می‌شود.   ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی به شرح زیر هستند:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. ونوشه رستم نژاد ۲. یسنا طالبی زاده   کاتا انفرادی جوانان: ۱. یکتا داوری ۲. آیلین بهاری   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. ملیکا عزتی ۲. نگین ابراهیمی   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. فاطمه صادقی ۲. مهسا افسانه   کاتا تیمی جوانان: ۱. تیم آکادمی رواخواه یک (یکتا داوری، تینا فتاحی و آلا شکراللهی) از استان اصفهان ۲. تیم مقدم (ملیکا درویش نژاد، ستایش شاملی و عسل ولیزاده) از استان تهران   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. تیم جوانه (زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی) از استان تهران ۲. تیم آکادمی افسانه (مهسا افسانه، پریسا رحمانیان، ماریا حسین نیای سلیمی) از استان تهران

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی