Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:19:48 GMT

بارش باران در راه کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۷۴۲

بارش باران در راه کرمانشاه

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی محمد زورآوند گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا روز جمعه فعال خواهد بود که باعث بارندگی، وزش باد شدید و رعد و برق برای نواحی مختلف استان می‌شود و احتمال وقوع آبگرفتگی معابر و بروز رواناب هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عمده فعالیت این موج را مربوط به نواحی شمالی تا شرقی استان دانست و عنوان کرد: این موج بارشی نواحی غربی تا جنوب غرب استان را چندان در برنمی‌گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه اوج فعالیت این سیستم را مربوط به روز چهارشنبه و در نواحی مانند کنگاور، صحنه، هرسین و اورامانات اعلام کرد و یادآور شد: در این مناطق ممکن است طی یک شبانه روز تا حدود ۵۰ میلی‌متر هم بارندگی داشته باشیم.

زورآوند میانگین بارش احتمالی این سامانه برای کل استان را حدود ۲۰ میلی‌متر و برای شهر کرمانشاه نیز در همین حدود برآورد کرد و ادامه داد: اگرچه در ابتدا بارش بیشتری برای این سامانه پیش‌بینی می‌شد، اما اکنون تا حدودی تضعیف شده است.

او احتمال بارش برف در نواحی سردسیر استان خصوصا بعد از روز چهارشنبه را بالا دانست و خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه شاهد کاهش چهار تا پنج درجه‌ای دما در اکثر نواحی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: دمای شبانه برخی از نقاط استان ممکن است با فعالیت این سیستم زیر صفر برود.

انتهای پیام /ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی کرمانشاه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به گزارش اداره کل هواشناسی استان،  با گذر موج ناپایدار دیگر در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان کرمانشاه شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق و در برخی نقاط رگبار تگرگ پیش بینی می‌شود.
بارش در روز دوشنبه، در نیمه غربی و نواحی شمالی استان، از شدت بالاتری برخوردار خواهد بود و موجب آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود.
در روز سه شنبه بارش‌ها غالباً به شکل رگبار‌های موقت و پراکنده خواهد بود.
بر اساس این گزارش از روز چهارشنبه تا پایان هفته با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای استان پیش بینی نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه