Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی توسط پژوهشگاه نیرو و انجمن هیدروژن و پیل سوختی از امروز سه شنبه 28 بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این کنفرانس به محورهایی نظیر طراحی و ساخت پیل‌های سوختی، تولید، ذخیره سازی و توزیع هیدروژن، مدلسازی و شبیه سازی، یکپارچه‌سازی و کاربرد، ایمنی، مقررات و تجاری سازی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارائه و انتشار آخرین نتایج علمی و پژوهشی حوزه علمی پیل سوختی و انرژی هیدروژن، تبادل نظرات علمی و فنی حوزه علمی پیل سوختی و هیدروژن، بررسی اهداف، سیاستگذاری‌ها و موانع رشد و توسعه فناوری پیل سوختی و هیدروژن، بررسی بازنگری سند ملی توسعه فناوری هیدروژن و پیل سوختی ایران از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

بر این اساس، دستیابی به آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های حوزه علمی پیل سوختی و هیدروژن در جهان و ایران، ایجاد همکاری‌های علمی و دانشجویی بین دانشگاه‌ها و صنایع، حضور مهمانان داخلی و خارجی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دستیابی به راهکارهایی جهت حمایت از این حوزه فناوری در کشور، از جمله دستاوردهای مورد انتظار این رویداد است.

در این کنفرانس به‌عنوان پنجمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی ایران بیش از 80 مقاله و 21 پایان نامه (شامل 14 رساله دکتری و 7 پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد) از پژوهشگران کشور دریافت شده است. در این دوره برای نخستین بار در همایش‌های هیدروژن و پیل سوختی، برگزاری 6 کارگاه آموزشی و 5 سخنرانی کلیدی از محققان برجسته ایرانی در داخل و خارج کشور برنامه‌ریزی شد.

معرفی پایان نامه برتر در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و تجلیل از پیشکسوتان این حوزه از سوی انجمن علمی هیدروژن و پیل سوختی ایران از برنامه‌های دیگر این کنفرانس است.

این کنفرانس در روزهای 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌شود و ارائه نشست هم اندیشی بازنگری سند راهبرد ملی توسعه فناوری پیل سوختی کشور، ارائه شفاهی مقالات، سخنرانی‌های کلیدی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های آن است. علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی http://meet.enertech.ir و با رمز عبور HFCC5 وارد کنفرانس شوند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) پژوهشگاه نیرو وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پژوهشگاه نیرو وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو هیدروژن و پیل سوختی پژوهشگاه نیرو پیل سوختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان