Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:00:27 GMT

تجمع کارکنان اداره آبفاشهرستان خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۱۴۲

تجمع کارکنان اداره آبفاشهرستان خرمشهر

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بنیادی مدیر اداره آبفا خرمشهر در خصوص تجمع کارکنان اداره آبفا شهرستان گفت: از ۵ ماه پیش تاکنون همه بدهی کارگران این اداره از پارسال تا تابستان ۹۹ تسویه شده است.

او میزان مطالبات نیرو‌های آبفا را دو ماه و ۲۸ روز اعلام کرد و افزود: به دلیل نبود اعتباری برای پرداخت حقوق و نداشتن امکان تسویه تا پایان سال میزان مطالبات کارکنان به همراه عیدی به ۵ ماه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره آبفا خرمشهر دلیل عمده این مشکل را ایجاد وقفه در ابتدای شیوع ویروس کرونا و پاره‌ای مشکلات اداری در ماه‌های گذشته عنوان و اضافه کرد: آبفای خرمشهر از مشترکان شهری و ادارات و سازمان‌ها ۱۰ میلیارد تومان مطالبات مالی دارد که ۷ میلیارد آن مربوط به مشترکان خانگی و ۳ میلیارد تومان مربوط به ادارات و سازمان‌ها است، که پرداخت نشدن قبض‌های معوقه از عوامل اصلی کاهش درآمد این اداره محسوب می‌شود.

او گفت: در صورت همکاری ادارت و شهروندان در پرداخت قبوض آب این مشکل به راحتی قابل حل است.

بنیادی همچنین خواستار کمک و همیاری مسئولان شهرستان خرمشهر برای جذب اعتبار و پرداخت حقوق کارکنان آبفا شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجمع کارکنان اداره آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا