Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر طاهری صبح دوشنبه در ستاد بحران استان کرمان در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با ملخ‌ها گفت: طی دو سال اخیر در شمال استان ۹۰۰ هزار هکتار ردیابی شده و در ۲۰ هزار هکتار مبارزه انجام گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ما به حدود ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار در راستای مبارزه با ملخ‌های صحرایی احتیاج داریم ضمن اینکه در تأمین خودرو نیز مشکل داریم که در این رابطه به چهار خودرو جهت ردیابی و مبارزه نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری گفت: تا کنون یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعتبار به حوزه شمال استان کرمان تخصیص یافته ضمن اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری بعضی دیگر از شهرهای شمال استان نیز درگیر هجوم ملخ‌ها شوند.

کد خبر 5148409

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کرمان ملخ صحرایی استانداری کرمان ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران همدان شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود