Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:47:37 GMT

نقی‌زاده و رزاق‌پور، بهترین تعویضی‌های هفته

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۳۲۰

هفته آخر نیم‌فصل اول در حالی به اتمام رسید که در نیمی از بازی‌ها نفرات جانشین با حضورشان تاثیرگذار ظاهر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمام دیدارهای انجام شده در هفته پانزدهم لیگ برتر برنده داشت که در چهار مسابقه، بازیکنان جایگزین پس از ورودشان به زمین درخشیدند و فقط یکی از آنها نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مس رفسنجان در شرایطی به برتری مقابل ذوب‌آهن رسید که تعویض‌های محمد ربیعی در این دیدار کارساز شدند و دو بازیکن جانشین با همکاری یکدیگر توانستند گل سوم این تیم برابر حریف اصفهانی را به ثمر رسانند تا به برتری ۳ بر یک دست پیدا کنند.

 

علیرضا نقی‌زاده، هافبک مس رفسنجان در دقیقه ۸۶ دیدار با ذوب‌آهن وارد زمین شد، اما در همین مدت کوتاه توانست خودنمایی کند و پنج دقیقه پس از ورودش به زمین، گل سوم تیمش را با ضربه بغل پای دقیق بزند.

 

نقی‌زاده که با سابقه بازی در تراکتور و سپاهان راهی سپاهان شده، تعویض طلایی محمد ربیعی در دیدار با ذوب‌آهن بود که توانست علاوه بر زدن گل در این مسابقه، تمام پاس‌های خود را به مقصد برساند تا طبق آنالیز یازده با کسب نمره ۷/۷ ، بهترین بازیکن تعویضی هفته پانزدهم شود.

 

 

سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ ماشین‌سازی نیز دیگر تعویض طلایی این هفته بود؛ او از دقیقه ۴۳ به ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت رده دومی اضافه شد و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، ارسال دقیقی از جناح چپ انجام داد تا همراه با ضربه سر سیروس صادقیان، اولین برد تیمش در لیگ بیستم رقم بخورد و با نمره ۷/۷ یکی دیگر از نفرات جانشین برتر هفته باشد.

 

 

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر هم یکی دیگر از تغییرات موثر در هفته پانزدهم بود؛ او که برای نخستین بار نیمکت‌نشین شده بود، در دیدار با نساجی از دقیقه ۵۳ به زمین رفت و در دقیقه ۸۶ توانست گل برتری تیمش را بزند تا عملکردش موجب شود نمره ۷/۴ را کسب کند.

 

 

همچنین مهرداد آوخ، مهاجم مس رفسنجان و عباس بوعذار، هافبک نفت مسجدسلیمان نیز در حضور تعویضی خود مقابل ذوب‌آهن و آلومینیوم توانستند یک پاس گل بدهند تا مشترکا نمره ۷/۲ را از یازده بگیرند.

 

علیرضا نقی زاده ابوالفضل رزاق پور مس رفسنجان فولادمبارکه سپاهان تراکتور مهرداد آوخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا نقی زاده ابوالفضل رزاق پور مس رفسنجان فولادمبارکه سپاهان تراکتور مهرداد آوخ مس رفسنجان نقی زاده ذوب آهن نمره ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم