Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافرل شهرداری سنندج از تعمیر بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل درون شهری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا، ۴ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و ۶ دستگاه نیز اتوبوس ۳۵۵ بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر جمشید نژاد در صفحه اینستاگرامی شهرداری سنندج نوشت: نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهمترین عوامل در کاهش بار ترافیکی در سطح شهر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: به واسطه شیوع ویروس کرونا و استفاده نکردن شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی بسیاری از خطوط ناوگان اتوبوسرانی این سازمان در سال جاری غیرفعال بود.

وی عنوان کرد: در همین راستا بر اساس دستورالعمل نوسازی و بازسازی بخش خصوصی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نسبت به تهیه قطعات یدکی مورد نیاز از محل کمک دولت اقدام شد.

جمشید نژاد از تعمیر، بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل و عمومی درون شهری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا، چهار دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و شش دستگاه نیز اتوبوس ۳۵۵ بوده است.

وی افزود: تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس در دو بخش خصوصی و دولتی شامل ۴۹ دستگاه در بخش دولتی و ۳۱ دستگاه در بخش خصوصی در ناوگان حمل ونقل عمومی سنندج فعالیت داشتند.

وی تصریح کرد: از این تعداد در بخش دولتی ۲۶ دستگاه و در بخش خصوصی ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال وجود دارد و در حال حاضر از ۱۸ خط سازمان ۱۰ خط فعال است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: این سازمان در سال جاری نسبت به بازنگری تمامی خطوط سازمان بر اساس نیاز سنجی و درخواست‌های مردمی نیز اقدام کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: بازنگری خطوط و همچنین بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری باعث افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

کد خبر 475438

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری سنندج سنندج ناوگان اتوبوسرانی حمل و نقل عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان حمل و نقل عمومی بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس شهرداری سنندج بخش خصوصی درون شهری سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارایه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان