Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در خراسان شمالی در این آیین گفت: ۳۳ پروژه از این ۳۸ پروژه مربوط به شرکت آب و فاضلاب است که در این زمینه بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  
غلامحسین ساقی اظهار داشت: آبرسانی به ۳۲ روستا و یک شهرک جدید افتتاح شد و برای دومین بار در سال جاری پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب طرح آبرسانی پایدار به این روستاها بهره برداری شد و ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از روستاییان از آب با کیفیت و بهداشتی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: برای اجرای این پروژه ها ۹۸ کیلومتر خطوط انتقال و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، احداث و تجهیز پنج باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت چهار هزار و ۲۵۰ متر مکعب، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ، احداث ۵۲ باب حوضچه شیرآلات، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه و بهسازی یک دهنه چشمه انجام شده است.  
افتتاح پروژه آبگیر سطحی سد شیرین‌دره   
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی نیز گفت: همزمان با چهل و یکمین پویش هفتگی وزارت نیرو، پروژه آبگیر موقت سطحی سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.  
سیدعقیل مرتضوی با اشاره به گلایه مردم بجنورد از کاهش کیفیت آب سد شیرین دره در برخی از مقاطع سال، اظهار داشت: این پروژه با هدف بهبود کیفیت آب آشامیدنی و کاهش هزینه های تصفیه آب و امکان برداشت آب از ترازهای بالاتر مخزن سد شیرین دره اجرا شده است.  
وی افزود: بهبود شرایط کیفی آب شرب شهر بجنورد و روستاهای مسیر خط انتقال به میزان سالانه بیش از ۲۰ میلیون متر مکعب هدف دیگر اجرای پروژه آبگیر موقت سطحی سد شیرین دره است.  
مرتضوی گفت: در این پروژه یک خط لوله فولادی به طول ۲ هزار و ۲۶۸ متر و قطر ۶۰۰ میلیمتر و چهار خط لوله دیگر به طول ۵۸ متر و قطر ۲۵۰ میلیمتر اجرا شده است که آب مورد نیاز را به وسیله چهار دستگاه پمپ شناور به ظرفیت ۱۵۰ لیتر بر ثانیه از داخل مخزن سد شیرین دره به خط انتقال طرح آبرسانی بجنورد منتقل می کنند.  
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: برای این پروژه ۷۱ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهر بجنورد و ۹ هزار نفر جمعیت روستایی مسیر انتقال این خط از مزایای آن بهره مند شده اند.  
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها، ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها و ۶۰ هزار مشترک فاضلاب دارد.

برچسب‌ها بجنورد افتتاح طرح آب و فاضلاب پویش هرهفته_الف_ب_ایران خراسان شمالی شرکت آب منطقه ای آبرسانی وزارت نیرو پروندهٔ خبری پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد افتتاح طرح آب و فاضلاب بجنورد افتتاح طرح آب و فاضلاب پویش هرهفته الف ب ایران خراسان شمالی شرکت آب منطقه ای آبرسانی وزارت نیرو اخبار کنکور خراسان شمالی سد شیرین دره آب و فاضلاب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌