Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:40:14 GMT

گوینده خبر فتح خرمشهر با مستند ماسک به تلویزیون می‌آید + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۹۰۰

گوینده خبر فتح خرمشهر با مستند ماسک به تلویزیون می‌آید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

در اولین سالگرد ورود ویروس کرونا به کشور مستند ماسک روی آنتن شبکه مستند می‌رود و گوینده خبر تاریخی فتح خرمشهر متنی را در ستایش ایثار مدافعان سلامت و نیروهای مردمی قرائت می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مستند «ماسک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد دیندار 29 بهمن ماه ساعت 19‌ و در آستانه سالگرد اعلام شیوع کرونا از شبکه مستند به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند که تصویربرداری و تولید آن از اسفند ماه سال 1398 آغاز شده و تا این اواخر ادامه داشته است، ضمن‌به تصویر کشیدن تلاش کادر درمانی، لحظات و صحنه‌هایی متفاوت و ناب از همدلی اقشار مختلف از جمله نیروهای مردمی، دانش آموزان، بازیگران تئاتر‌ و سایر هنرمندان و عکاسان در ایام کرونا ثبت شده و پخش می‌شود.

از ویژگی‌های دیگر این مستند حضور محمود کریمی گوینده خبر تاریخی فتح خرمشهر بعد از 32 سال در این اثر است که متنی را در ستایش ایثار مدافعان سلامت و نیروهای مردمی قرائت می‌کند. 

همچنین برای اولین بار در مستند «ماسک» با نگاهی چالشی و  آسیب‌شناسانه ضعف‌های سیستم درمانی کشور مورد واکاوی و ارزیابی قرار گرفته تا درسی برای مواجهه با بحران‌های آتی باشد.

«دل‌داری» شعر عاشقانه‌ای دور از فضای "ارباب و رعیتی" و "افراط در جنسیت" است

در مستند «ماسک» جمعی از پزشکان و پرستاران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین دکتر جهانپور سخنگوی سابق وزارت بهداشت و رئیس مرکز روابط عمومی این‌وزارتخانه حضور دارند.

در زیر تیزر این مستند که در اختیار تسنیم قرار گرفته است را می‌بینید:

 

اشعار شهادت امام هادی| بارها مهر اجابت را از این وادی گرفتم، هر چه حاجت خواستم از حضرت هادی گرفتممخترع داروی زخم «بیماران پروانه‌ای» جلوی دوربین آمد/ «جنگ دوست‌داشتنی» به شبکه نمایش خانگی رسید

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستند سینمای مستند مستند سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش  قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش