Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حقیان، گفت: ترویج و فرهنگسازی امر به معروف ونهی از منکر مهم ترین رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(28 بهمن) در مراسم تجلیل از  برگزیدگان مسابقه کتابخوانی (راز حجاب)، اظهار داشت: یکی از مهم ترین رسالت ها و وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تبلیغ، ترویج و فرهنگسازی در خصوص دو واجب امر به معروف و نهی از منکر در مسائل  و موضوعات مربوط به این دو واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: دردنیای امروز  کارهای تبلیغی با استفاده از ظرفیت ها و امکانات روز صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه یکی از بهترین کارهایی که از با استفاده از امکانات روز صورت گرفت، برگزاری مسابقه کشوری راز حجاب بود که از فرصت فضای مجازی استفاده شد.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه این مسابقه به خوبی  برگزار شد، اذعان داشت: تعداد 300 نفر در این مسابقه کشوری شرکت کردند.

 

وی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت فرهنگ کتابخوانی را از رویکردهای این مسابقه عنوان کرد و افزود: امروز از تعداد 20 نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی با اهداء جوایزی تجلیل شد.

 

حجت الاسلام حقیان ادامه داد: ما با استفاده از فضای مجازی و دیگر دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان در آینده بحث مسابقات کتابخوانی را در خصوص سبک زندگی اسلامی و مهارت های زندگی در پیش خواهیم داشت.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به اندیشیده شدن تدابیر ویژه برای برگزاری مسابقات کتابخوانی، ادامه داد: تلاش می شود با استفاده ازبستر فضای مجازی و همکاری دستگاه های فرهنگی و تبلیغی و بهره گیری از هدایت نماینده ولی فقیه در استان کار در آینده انجام می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر استان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت پتروشیمی در خصوص فعالیت های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری سازی کنیم.

کازرونی اضافه کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری های توسعه یافته در این شرکت دانش بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آن‌ها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم