Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:07:22 GMT

رزمندگان دیروز، الگوهای جوانان امروز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۱۱۶۳

رزمندگان دیروز، الگوهای جوانان امروز

ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان رزمندگان دیروز را الگوهای ارزشمندی برای جوانان و بسیجیان امروز دانست و گفت: امروزه جوانان فهیم و ولایتمدار ما از مدیریت جهادی، شجاعت، بصیرت و حٌسن خلق رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند.

محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه دوره چگنی جمعیت کمی نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد، ولی جوانان این خطه در دوران دفاع مقدس حضور چشم‌گیری در مناطق عملیاتی داشتند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل کمیته گردآوری اسناد و آثار دفاع مقدس لرستان، عنوان کرد: باید از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع مقدس و مصاحبه با پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا استفاده کنیم.

رشیدی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی کارشناسی اسناد دفاع مقدس، تصریح کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان این آمادگی را دارد که برای فرماندهان حوزه‌های مقاومت شهرها و بخش‌های استان  و تمامی اشخاص و گروه‌های جهادی که قصد همکاری در گردآوری آثار و اسناد دفاع مقدس را دارند دوره‌های آموزشی برگزار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال آینده، بیان کرد: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس هم در زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان کار کرد دارد و هم این اسناد در آینده در باغ موزه دفاع مقدس لرستان نگهداری و در بازدید عموم قرار می‌گیرند.

 وی هرگونه تعلل و تأخیر بیش از پیش در مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را باعث ندامت و افسوس دانست و تصریح کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمند گانی که درقید حیات هستند  اسناد زنده این جنگ هشت ساله  و سرمایه‌هایی هستند که استخراج دانش ضمنی دفاع مقدس از اذهان آنان امری ضروری است.

رشیدی رزمند گان دیروز را الگوهای ارزشمندی برای جوانان و بسیجیان امروز دانست و افزود: امروزه جوانان فهیم و ولایتمدار ما از مدیریت جهادی، شجاعت، بصیرت و حٌسن خلق رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند، هر جا که نیاز باشد بدون هیچ گونه چشم داشت مادی در رفع مشکلات و گرفتاری‌ها در کنار هموطنان خود هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رزمندگان الگوسازی دفاع مقدس انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس دفاع مقدس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان