Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تیراندازی نیرو‌های مسلح با قهرمانی تیم‌های سپاه وارتش در دو ماده تپانچه و تفنگ خفیف پایان یافت. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام سپاه نیوز، مسابقات تیراندازی نیرو‌های مسلح به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیرو‌های مسلح، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد فلاح رییس هیات تیر اندازی نیرو‌های مسلح و جمعی از مسئولان تیراندازی نیرو‌های مسلح در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان برگزاری این مسابقات در ماده تفنگ سه وضعیت تیم‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در ماده تپانچه سنتر فایر تیم‌های سپاه، ارتش و ناجا موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی رشته تفنگ سه وضعیت، حسین باقری از تیم ارتش اول شد و مجتبی خاکی از ارتش و مهدی جعفری پویا از سپاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

جواد فروغی و امیرجوهری خو از سپاه و وحید گل خندان از ارتش در بخش انفرادی رشته تپانچه سنتر فایر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. بیشتربخوانید: جزئیات رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ورزش نیروهای مسلح سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش ورزش نیروهای مسلح سپاه نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد