Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، جزئیات بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در روز جمعه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبداللهی، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور شخصیت های سیاسی، اجرایی و صنفی کشور و اعضای انجمن در سراسر کشور، گفت: این برنامه به منظور پاسداشت ایثارگری های شهدای جامعه پزشکی کشور در همه گیری بیماری کرونا به صورت مجازی و البته حضوری با تعدادی محدود از اعضای شورای مرکزی انجمن با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جلسه مجمع صبح جمعه اول اسفند ۹۹، با گزارش محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران آغاز خواهد شد و در ادامه سخنرانان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عبداللهی ادامه داد: اولین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال سخنرانی خواهد کرد و دیگر سخنران این برنامه درباره مسائل یک سال اخیر جامعه پزشکی کشور سخنرانی خواهد داشت.

وی به پنل سیاسی مجمع اشاره کرد و گفت: این پنل عصر جمعه با حضور سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف در داخل و خارج برگزار می شود و سخنرانان به تحلیل شرایط سیاسی کشور خواهند پرداخت و در پایان به سئوالات اعضای حاضر در پنل پاسخ داده خواهد شد.

عبداللهی افزود: پنل صنفی مجمع نیز قبل از برنامه افتتاحیه در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ۹۹ برگزار می شود که در مورد مسائل و مشکلات جامعه پزشکی در دوران بیماری کوید ۱۹ و همچنین واکسیناسیون کرونا، تعرفه های پزشکی، مالیات پزشکان، نسخ الکترونیک و مسائل بیمه ای خواهد بود که با حضور مسئولین سازمان نظام پزشکی و سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، بحث و گفتگو می شود.

وی ادامه داد: در پنل صنفی به سئوالات اعضای انجمن و دیگر میهمانان شرکت کننده از جامعه پزشکی پاسخ داده خواهد شد داد.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران افزود: به خاطر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها، برگزاری مجمع امسال به صورت مجازی خواهد بود و برنامه افتتاحیه مجمع صبح جمعه خواهد بود اما پنل های سیاسی و صنفی جدا برگزار می شود.

عبداللهی گفت: قطعنامه تشکل نیز درباره مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی و موضوعات یک سال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور، هفته آینده صادر خواهد شد.

وی در پایان افزود: همچنین این مجمع به پاسداشت یاد و نام همه شهدای وطن و به خصوص شهدای مدافع سلامت و زحمات و خدمات بی شائبه و ایثارگرانه و جانفشانی های جامعه پزشکی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران برگزار می شود خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود‌ها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست. - اخبار اقتصادی -

مرتضی افقه استاد اقتصاد و کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اقتصاد کشور به میزان فروش نفت؛ ارتباطات خارجی و مسائل سیاسی وابسته است، اظهارداشت: هر تحول سیاسی که منجر به تغییر در روابط خارجی و تجارت شود بر بازار ارز اثر می‌گذارد.

قدرت نظامی پشتوانه ثبات اقتصاد/ریزش دلار به‌سمت کانال 50هزار



وی افزود: درگیری‌های سیاسی ایران و همچنین تنش‌های منطقه باعث افزایش انتظارات تورمی و در نهایت رشد نرخ ارز شد؛ اما زمانی که مردم و فعالین اقتصادی از کاهش تنش و شوک‌ها سیاسی اطمینان پیدا کردند نرخ ارز روند نزولی خود را آغاز کرد.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک 60 هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود‌ها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

وی افزود: افزایش یا کاهش نرخ ارز در بلند مدت به احتمال وقوع یا عدم وقوع شوک‌های سیاسی بستگی دارد، البته خوشبختانه طبق گزارش‌های اعلام شده از سوی مراجع رسمی فروش نفت افزایش یافته؛ بنابراین دست بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز باز است.

افقه بیان کرد: بانک مرکزی در سمت عرضه با مشکلی مواجه نیست؛ بنابراین می‌تواند سیاست‌های مناسبی را در بازار ارز اتخاذ کند؛ البته هم‌اکنون نیز با اقدامات خوب بازارساز و کاهش تنش‌های سیاسی شاهد اُفت قیمت دلار هستیم.

این استاد دانشگاه درباره نقش دلالان و سفته بازان در افزایش نرخ ارز در یک ماه گذشته گفت: زمینه فعالیت سفته بازان و سوداگران با رخ دادن تنش و شوک‌های سیاسی بیشتر می‌شود یعنی زمانی که ایران با مسائل سیاسی رو به رو است عده‌ای از این فضا برای دلالی و بالا بردن نرخ ارز به منظور به دست‌آوردن عایدی استفاده می‌کنند؛ بنابراین مردم باید دقت کافی داشته باشند تا گرفتار این بازی‌های مقطعی نشده و متضرر نشوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه