Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان با انتقاد ‌از سیاسی‌کاری برخی کشورها در حوزه ورزش گفت: ورزش نباید سیاسی باشد، اما برخی کشورها در اوج سیاسی‌کاری اقدام به حق‌کشی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌‌ همدان‌، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور، با اشاره به حضور تعدادی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در استان همدان، اظهار داشت: توجه به رشته‌های مختلف ورزشی در استان همدان نشان دهنده برنامه‌ریزی صحیح در جهت توسعه ورزش در استان است که باید این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم توجه به دیگر رشته‌های ورزشی، مطرح کرد: برای ورزش فوتبال هزینه‌های زیادی در عرصه تبلیغات و بودجه اعمال می‌شود، که اگر این میزان توجه به ورزش‌های دیگر نیز وجود داشت امروز موفقیت‌های جهانی بیشتری توسط جوانان کشور کسب می‌شد.

امام جمعه همدان افزود: البته باید از اقدامات و تلاش‌هایی که در زمینه ورزش فوتبال نیز صورت می‌گیرد هم تقدیر به عمل آورده شود، اما لازم است تا مسئولان به دیگر رشته‌های ورزشی در استان و در کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه استعدادهای خوبی در استان در سایر رشته‌های‌ ورزشی وجود دارد که باید شناسایی و حمایت شوند، گفت: گاهی از اوقات در رسانه‌ها بعضی از ورزشکاران را مشاهده می‌کنیم که با چه محدودیت‌های مالی و امکانی در حال فعالیت هستند و لذا نیازمند ورود جدی مسئولان در این حوزه هستیم.

شعبانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه انجام ورزش دارای آثار اجتماعی بالایی در جامعه است، بیان کرد: انجام ورزش می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش موثری را ایفا کند و همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر لزوم توجه به ورزش تأکید داشته‌اند، همه ما موظف به ترویج این کار در جامعه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه فضای ورزش در دنیا نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت شده است، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که خصوصا در چند سال گذشته در ورزش به وجود آمده، آن است که موفقیت در ورزش تبدیل به ابزار اقتدار برای کشورها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی و هجمه‌های سنگین علیه این فدراسیون، اظهار داشت: این اتفاق در شرایطی رخ داده که خود این کشورها بارها تاکید دارند که ورزش نباید سیاسی باشد، اما خودشان در اوج سیاسی کاری اقدام به حق‌کشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حقوق بین‌الملل که جز مبانی خود این کشورها است، این حق طبیعی یک ملت است که می‌توانند حق انتخاب داشته باشند، اما بازهم می‌بینیم که به این حق قانونی نیز توجه نشده و فدراسیون جمهوری اسلامی ایران تعلیق شده است.

عزت و اقتدار کشور مرهون خون امثال شهید صیاد شیرازی است‌فرمانده دوران دفاع مقدس: شهدا با پیروی از خط ولایت عزت و اقتدار کشور را حفظ کردندنماینده ولی فقیه در همدان: حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف سبب نابودی دشمنان است

شعبانی با تقدیر از اقدام آرش میراسماعیلی در انصراف از بازی با ورزشکاری از رژیم اشغالگر قدس، گفت: اینکه یک ورزشکار در دوگانگی بین ماندن پای آرمان‌ها و زحمات و تلاش‌های خود برای رسیدن به مقام، حمایت از آرمان‌ها را انتخاب می‌کند، مسئله مهمی است که جرات و جسارت فرد ورزشکار را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: عزت ما در حفظ آرمان‌های ما و پایبند بودن به اصول است، البته ممکن است با یک انتخاب میدانی را از دست دهیم، اما آنچه مهم است، آن است که انسان باید عزت واقعی پیدا کند نه ساختگی و در کشور خود عزیز شود.

انتهای پیام/741/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان همدان سیاسی کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان