Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: هیئت رئیسه این کمیسیون امروز عصر برای بررسی لایحه اصلاحیه بودجه و تعیین خط مشی جلسه دارد و از فردا صبح جلسات خود را برای بررسی جزئیات بودجه سال آینده آغاز می‌کند.

به گزارش برنا، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال آینده گفت: هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق امروز عصر برای بررسی لایحه اصلاحیه بودجه و تعیین خط مشی این کمیسیون برای چند روز آینده جلسه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس از فردا صبح برای بررسی جزئیات آغاز می‌شود و احتمالا به صورت سه شیفت این جلسات ادامه پیدا خواهد کرد تا هر چه سریعتر گزارش آن به صحن علنی ارائه شود زیرا از یکشنبه هفته آینده قرار است که جزئیات بودجه در صحن علنی بررسی شود.

زارع تاکید کرد: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا پایان سال و روند بررسی بودجه و ارسال آن برای شورای نگهبان، امیدواریم تا قبل از پایان سال بتوانیم بودجه سال 1400 را تعیین تکلیف کنیم.

 سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 مجلس اظهار کرد: احتمالا در بخش‌های از بودجه به دلیل نیاز به رایزنی، شورای نگهبان با حضور در جلسات کار بررسی و اعلام نظر نسبت به مصوبات را انجام دهد و اینگونه ضمن صرفه جویی در زمان به دولت برای اجرای بودجه کمک خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه مجلس یازدهم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال برای بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت