Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان رستمیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران دفاع مقدس افزود: نقش زنان در ادوار و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و زنان انقلابی  ایران اسلامی در تمام موفقیت های انقلاب سهیم هستند به طوریکه مجاهدت ها و ایثارگری های این عزیزان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: امروز هم زنان انقلابی و غیور ایران اسلامی همچون گذشته پای کشور و انقلاب اسلامی ایستاده اند، پرستاران و کادر درمانی از زن و مرد ایثارگرانه در دوران کرونا مجاهدت می کنند، بانوانی که ماسک تولید می کنند یا مجاهدت های دیگری برای کشور و انقلاب انجام می دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به محوریت مراسم لشکر فرشتگان تاریخ ساز اشاره کرد و تصریح کرد: حماسه هایی که زنان غیور ایران اسلامی زینب گونه خلق کرده اند باید برای جامعه تبیین شود و در همین راستا تبیین نقش بانوان از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی محور مراسم لشکر فرشتگان تاریخ ساز خواهد بود.
رستمیان با بیان اینکه استان البرز ۵۸ شهیده زن، ۶۵ جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» پنجم  اسفندماه از ساعت ۱۵ با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مسوولان لشکری و استانی به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه های اجرایی در سالن شهید چمران مجموعه تفریحی کردان کرج برگزار و از ایثارگری های خانواده های معظم شهدا و رشادت های زنان جانباز و آزاده تجلیل خواهد شد.
مشاور امور ایثارگران استانداری البرز افزود: برگزاری اردوی تفریحی یک روزه ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شب شعر، هماهنگی با دستگاه های اجرایی از جمله ارشاد، صدا سیما و امور مساجد برای اطلاع رسانی و  برگزاری برنامه های مختلف و هماهنگی با ستاد نماز جمعه شهرستان از دیگر اقداماتی است که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم صورت گرفته است.
کنگره ملی تجلیل از  ۱۷ هزار زنان شهیده، جانباز و آزاده «لشکر فرشتگان تاریخ ساز»   ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس زنان شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس کرونا انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس زنان شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اخبار کنکور امور ایثارگران استان فرشتگان تاریخ ساز انقلاب اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229538 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد