Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@13:22:33 GMT

عامل شهادت سرگرد «حاجی‌مرادی» در ترکیه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۲۱۲۳

عامل شهادت سرگرد «حاجی‌مرادی» در ترکیه دستگیر شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: شهید «حاجی‌مرادی» شامگاه یکشنبه پنجم خرداد سال گذشته که مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علی(ع) بود حین گشت زنی در اسلام آبادغرب با اشرار مسلح درگیر و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان شهادت سرگرد حاجی مرادی آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در چند مرحله موفق به دستگیری چهار نفر از این افراد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی متوجه شدند این شخص به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در شهر «دنیزلی» ترکیه زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده است.

سردار جاویدان افزود: پس از حصول اطمینان از حضور عامل اصلی شهادت شهید حاجی مرادی در «دنیزلی»، هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و ماموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی در پایان و با بیان اینکه مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است، گفت: مجرمان و قاتلان از نگاه تیزبین پلیس در امان نبوده و دیر یا زود تسلیم قانون شده و به سزای عملشان می‌رسند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دنیزلی استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا حاجی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو