Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ملاحسنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اکران فیلم‌های سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر در استان قزوین اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی که در کشور و استان قزوین وجود دارد سینماهای قزوین با ظرفیت ۳۰ درصدی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را به نمایش درآوردند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: هر ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره در دو سینمای بهمن و مهتاب قزوین اکران شدند و هر فیلم در دو سانس جداگانه در این سینماها با زمان بندی‌های مختلف به نمایش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط خاص و مدت زمان طولانی که سینماها تعطیل بوده‌اند، استقبال مردمی از فیلم‌های جشنواره‌ای بسیار خوب و بیشتر از حد انتظار بود، در استان قزوین بیش از ۷۰ درصد سانس‌ها پر شد و در کل بیش از ۱۲۰۰ نفر به تماشای فیلم‌ها نشستند.

ملاحسنی بیان کرد: بلیط فروشی فیلم‌ها امسال توسط یک سامانه کشوری انجام شد و اتفاق خوبی که امسال روی داد دخیل کردن همه علاقه مندان به سینما در پایتخت و شهرستان‌ها در رأی دادن به فیلم‌ها بود. سهیم شدن همه ذائقه‌ها اتفاق نیکویی است.

این مسئول یادآور شد: فراموش نکنیم امسال به دلیل محدودیت‌ها بیشتر بینندگان فیلم‌ها بینندگان حرفه‌ای سینما بودند و این موضوع نشان دهنده آرا حرفه تر در سراسر کشور است.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: امسال برای اولین بار همه بینندگان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در انتخاب فیلم‌ها سهیم بودند و نتیجه نشان می‌دهد با مدیریت قوی‌تر این اتفاق می‌توان به آینده این مشارکت و تأثیرگذاری آن امیدوار بود.

ملاحسنی در خاتمه با اشاره به وضعیت اکران فیلم‌ها در هفته‌های آینده و نیز اکران نوروزی گفت: فعلاً استان قزوین در وضعیت زرد قرار دارد و در این شرایط سینماها می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت به کار خود ادامه دهند، وضعیت آینده و اکران نوروزی هم به رنگبندی شهرها و احکام ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و رنگ بندی شهرها منوط می‌شود.

کد خبر 5148569

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر قزوین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی اردبیل مشهد شهرستان کرج همدان لیگ برتر فوتبال ایران استان قزوین فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم

این بازی با نتیجه 102 بر 88 به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها