Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای صنفی نمایش کفت: خوشبختانه تمامی پروتلکهای بهداشتی در سالنهای سینما رعایت می‌شوند و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا از سینماها ارسال نشده است. 

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت فعالیت سینماها با وجود هشدارهای موجود پیرامون موج تازه کرونا گفت: خوشبختانه تمامی پروتلکهای بهداشتی در سالنهای سینما رعایت می‌شوند و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا از سینماها ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: فعالیت سینماها زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت می گیرد، این ستاد تاکنون هیچ اطلاعیه و یا ابلاغیه‌ای درباره تغییر در ادامه فعالیت سینماها به شورای صنفی داده نشده است، بر همین اساس خبری از تعطیلی سینماها و یا محدودیت‌های تازه نیست.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

سخنگوی شورای صنفی نمایش در همین رابطه تصریح کرد: سالن‌های سینمایی سراسر کشور همچون شرایط قبل به فعالیت خود ادامه می‌دهند، امیدوارم که این مسیر همچنان ادامه پیدا کرده و سینماها به فعالیت خود ادامه دهند. 

وی درباره ارائه آیین نامه تازه شورای صنفی نمایش تاکید کرد: آیین‌نامه شورای صنفی نمایش برای سال ۱۴۰۰ تصویب و برای تایید نهایی به حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ارسال شد.

این فعال عرصه سینما درباره اکران نوروزی سال آتی تصریح کرد: خوشخبتانه وضعیت سینماها رو به بهبود است و طی تصمیم شورای صنفی نمایش هفته آینده صاحبان فیلم‌هایی که آمادگی نمایش در اکران نوروزی دارند، این موضوع را به ما اعلام کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه تمهیدات را برای صاحبان آثار در نظر گرفتیم و امیدواریم آن‌ها هم بپذیرند ما برای این منظور طرح‌های تشویقی هم داریم مثلاً قرار است اکران آن‌ها تضمین و درصدی از بلیت این آثار خریداری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران شورای صنفی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد

روح‌اله امرالهی ، با اشاره به برخی شبهات و اظهار نظر‌ها در خصوص موانع قانونی ادامه فعالیت سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار قم، گفت: با توجه به حکم کارگزینی ابلاغ شده توسط رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به شماره ۹۶۲۷۰۶ مورخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ بر اساس موافقت هیات امنا این دانشگاه و مطابق ماده ۷۶ آئین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی، ماموریت اداری شهردار قم تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ بلامانع است.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  همچنین از پیگیری این موضوع از دستگاه‌های نظارتی خبر داد و افزود: تاکنون از طرف فرمانداری شهرستان قم یا دستگاه‌های نظارتی استان هیچگونه ابلاغیه‌ای در "رد" یا حتی "اصلاحیه" آن به شورای اسلامی شهر قم ارسال نشده‌است.

امراللهی با تأکید بر عدم صدور هرگونه حکم بازنشستگی برای سقائیان‌نژاد،تصریح کرد: وی با توجه به وضعیت موجود تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳ مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نخواهند شد و می‌تواند تحت نظارت شورای اسلامی شهر به فعالیت در شهرداری قم ادامه دهد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  عدم وجود هرگونه ممنوعیت فعالیت شهردار قم را یادآور شد و ادامه داد: بر اساس ضوابط و مقررات استخدامی کشوری، تا زمانی که این ضوابط اجازه ادامه خدمت به شهردار قم دهند، هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.

امراللهی توجه به مر قانون و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر بر اجرای دقیق قوانین و مقررات را از اصول و خطوط قرمز شورا دانست و با تقدیر از دغدغه‌های موجود تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان محترم و بزرگان شهر مقدس قم می‌دهیم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیش‌بینی شرایط آینده شهر، با رعایت کامل قوانین و مقررات، هیچگونه اختلالی در فعالیت مجموعه شهرداری قم پیش نیاید.

گفتنی است چندی پیش رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهردار قم ۷۲ سال سن دارد، بیان کرده بود که طبق قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و اعضای هیأت علمی، سیدمرتضی سقائیان نژاد امکان ادامه فعالیت در مجموعه مدیریت شهری قم را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد