Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: مروز تجهیزات زیرساختی بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیرین و مجموعه سپاه با همراهی دولت تحویل مردم داده می شود تا ۱۹ روستا از آب شرب پایدار بهرمند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان مصطفی مجدی نسب جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی درحاشیه افتتاح طرح های محرومیت زدایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی رهیاب، اظهارداشت: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی 3 سال است که در منطقه سوسن ایذه که واقع در شرقی ترین نقطه استان می باشد، اقدامات و پروژه های متفاوتی درحوزه های آبادانی و پیشرفت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از مدت‌ها به همت سپاه خوزستان درگوشه گوشه این منطقه نسیم خدمت نظام جمهوری اسلامی وزیده است، افزود: هرچند مشکلات فراوانی همچنان باقی مانده اما به اندازه توان درحال انجام خدمت هستیم و اقداماتی در حوزه زیرساختی و عمرانی و پروژه های تعلیم و تربیت، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و سلامت انجام شده که امروز بخشی از پروژه ها افتتاح می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادای گفت: دهستان دشت سوسن در منطقه کوهستانی واقع شده، یکی از دغدغه های چندساله مردم طغیان رودخانه بوده که موجب سیلاب های شدیدی می شد، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانستیم مسیر روخانه را از سمت منازل مسکونی انحراف بدهیم که به عنوان پروژه لایروبی دره سیلابی تعریف شده بود.

مجدی نسب بیان کرد: همچنین مخازن آب و خط لوله به همت جوانان جهادی گروه ثامن الائمه نصب شده تا یک پروژه آبرسانی بسیار سخت اما شیرین را رقم بزند که یکی از مطالبات جدی مردم و فرمانده قرارگاه بود و امروز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در سالهای متمادی این منطقه آب پایداری نداشته است عنوان کرد: جوانان گروه ثامن الائمه تمام لوله های خط آبرسانی را بیش از 3 کیلومتر در شیب بالای 30 درجه بر روی شانه هایشان حمل کردند، این کار از لحاط فنی آنچنان کیفیتی دارد که تعجب دوستان آب و فاضلاب را برانگیخته است.

مجدی نسب اضافه کرد: پروژه دیگری برای آبرسانی در روستای تلخاب به همین شکل به طول 4700متر در دستور کارمان بود که آن هم افتتاح می شود.

وی بیان کرد: امروز تجهیزات زیرساختی بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیرین و مجموعه سپاه با همراهی دولت تحویل مردم داده می شود تا 19 روستا از آب شرب پایدار بهرمند شوند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی ادامه داد: این منطقه وسیع دارای 27 روستای صعب العبور است که در نقطه ابتدایی و میانی منطقه خانه عالمی احداث شده تا مردم بتوانند از حضور طلاب و روحانیون با توجه به مسجدی که ساخته شده، استفاده ببرند.

وی افزود: همچنین جامعه بسیج پزشکی در این سه سال خدمات درمانی و سلامت ارزنده ای را به این مردم داده اند، از توزیع بسته های معیشتی فراوان تا بسته های سلامت با توجه به شیوع کرونا، در کنار قرارگاه محرومیت زدایی بودند که جا دارد از جامعه پزشکی تشکر کنیم.

مجدی نسب گفت: پروژه ها و اقدامات بسیاری در این منطقه انجام شده اما حجم محرومیت های بسیار بالاست تا رفع این محرومیت ها در کنار این مردم خواهیم بود، مردم بختیاری همیشه با وجود سختی ها و محرومیت ها پای انقلاب ایستاده اند و فتوحات بسیاری را هم در تاریخ ثبت کرده اند.

وی ادامه داد: چقدر امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی زیبا گفت که عشایر ذخایر انقلابند زیرا مولفه های قدرت هر نظامی اول جمعیت و سپس تولید غذا است که بار هر دو را این عشایر غیور می کشند.

مجدی نسب اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سال 1400 نیز محرومیت زدایی در روستاها را دنبال می کند و بنا داریم هیچ روستایی در دهستان سوسن ایذه از بی آبی رنج نبرد و محرمیت ها را به لطف خدا و همت دوستان ریشه کن خواهیم کرد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن اقتصاد مولد، قرار شده امکانات طرح های اشتغالزایی متناسب با شرایط منطقه را به صورت گسترده فراهم و اجرا کنیم و خدماتی مانند دامداری، باغداری، کشاورزی و صنایع دستی به مردم این مناطق داده شود.

وی بیان کرد: اگر توانستیم همین جامعه روستایی را در همه ابعاد توانمند کنیم آن زمان است که پیشرفت و آبادانی حاصل می شود چرا که روستا باید به دست روستایی آباد شود، متاسفانه بخاطر سیاست های غلطی که در این چند سال اجرا شده روستایی از شانیتش فاصله گرفته است و باید این روند تغییر کند.

مجدی نسب عنوان کرد: برای بانوان و دانش آموزان روستایی که سرمایه این نظام هستند هم برنامه های ویژه مدونی را در دستور کار داریم که در سال 1400 اجرایی می شوند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی مجدی نسب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند