Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:16:44 GMT

«روزهای سخت انتظار» در آران و بیدگل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۲۹۶۷

«روزهای سخت انتظار» در آران و بیدگل رونمایی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از رونمایی کتاب زندگی نامه شهید عباس روشنی نوش آبادی در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید عباس روشنی نوش آبادی با عنوان «روزهای سخت انتظار» در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این آئین با حضور امام جمعه شهر نوش آباد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) و خانواده شهید بزرگوار در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر نوش آباد برگزار شد.

 

 

ضابطی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مبنی بر خرید کتب چاپ شده حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: کتاب «روزهای سخت انتظار» به نویسندگی «حسن کشایی آرانی» توسط ناشر خریداری و توزیع می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: حسن کشایی آرانی نویسنده این کتاب از رزمندگان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و از نویسندگان فعّال در حوزه ایثار و شهادت است که در دو دهه اخیر بخش زیادی از زندگی خود را صرف نگارش کتب این حوزه کرده است.

 

ضابطی اظهار ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک و در فرصتی مناسب از این رزمنده و نویسنده توانا و فعال حوزه ایثار و شهادت تجلیل شود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و با نثار جان بیش از یک درصد جمعیت خود در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور داراست و به دارالشهدای کشور شناخته می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل رونمایی از کتاب اصفهان اسلامی شهرستان آران و بیدگل فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

دریافت 60 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098670

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم