Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "ابوالفضل برخی"، گفت: پرتفوی کلان استان های جنوبی واستان هایی که در مجاورت استان تهران هستند درتهران صادرمی شود.

وی تصریح کرد: بعد ازاستان تهران که سهم اول تولید ناخالص داخلی کشور را دارد استان خوزستان با 15 درصد دررتبه دوم واستان اصفهان با 5 درصد دررتبه سوم قراردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور نمایندگان ،کارگزاران و امور شعب شرکت بیمه ما، با اشاره به تفاوت چشمگیر بین استان خوزستان و اصفهان، افزود: درحوزه بیمه وضریب نفوذ، استان خوزستان از پایین دررتبه سوم قراردارد.

برخی، دلیل اصلی انعقاد قراردادهای کلان بیمه ای استان ها در تهران را وجود دفاترمرکزی شرکت های بزرگ دراستان تهران دانست وگفت: عمده قراردادها در دفاترمرکزی منعقد می شود.

وی خاطرنشان کردکه، سمنان و قزوین شهرهای صنعتی بزرگی هستند ولی سهم حق بیمه این استان ها بسیار ناچیز است، البته دراین قضیه می توان  اختیار بیمه گذار را هم در نظر گرفت بیمه گذارمخیر است که بیمه گر خودرا انتخاب کند.

مدیر امور نمایندگان ،کارگزاران و امور شعب شرکت بیمه ما، افزود: یکی ازشرکت های  پتروشیمی درخواست انعقاد قرارداد در استان خود را داشت و اصرار داشتند که پرتفوی باید در استان خود صادر شود.

برخی، مجاب کردن مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و نفتی را برای انعقاد قرارداد دراستان خود را یکی از راه حل های این مشکل برشمرد و گفت: استان های جنوبی و استان های مجاور استان تهران کمترین سهم حق بیمه را دربین استان های کشور دارند.

وی بیان کرد: با انعقاد قرارداد پرتفوی های کلان درتهران، استان های مربوطه از منافع حاصل از تجمیع کار دراستان خود برخوردارنمی شوند. 

مدیر امور نمایندگان ،کارگزاران و امور شعب شرکت بیمه ما، با بیان اینکه استانداری ها باید به این حوزه ورود کنند، گفت: دراستان ها باید فرهنگ سازی انجام شود تا پرتفوی هر استان در خود استان حفظ شود و با مدیران سطح کلان باید مذاکره انجام شود.

برخی اذعان داشت که، باید این موضوع را درنظر گرفت که تنها پرتفوی صنعتی است که در تهران متمرکز شده وغیر صنعتی در خود استان ها صادر می شود بنابراین اثرگذارترین پرتفوی در اینکه سهم آن استان ها کم شده است پرتفوی های صنعتی و کلان است.

پربیننده ترین خدمات شرکت‌های بیمه‌ای در مقایسه با استانداردهای جهانی مناسب نیست انجمن صنفی صنایع روغنکشی از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای رضایت دارند بیمه تجارت‌نو، ماندگار در جایگاه اول صنعت بیمه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه استان تهران استان خود استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!