Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از یونهاپ، سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی روز سه شنبه در نشست غیرعلنی کمیته اطلاعات شورای ملی پارلمان در سئول افزود: کره شمالی برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به فناوری ساخت واکسن و درمان ویروس کرونا، تلاش کرده است تا سرورهای یک تولید کننده داروی محلی را در کره جنوبی هک کند.

کره شمالی اگرچه مدعی است که هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی نشده است پیشتر از کواکس درخواست دو میلیون دوز واکسن کرونا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کواکس، اتحادیه‌ای بین‌المللی برای دسترسی برابر تمام نقاط جهان به‌خصوص کشورهای فقیر به واکسن کرونا است که ایران نیز در آن عضویت دارد. 

بر اساس این گزارش، کره شمالی قرار است دو میلیون دوز واکسن شرکت آسترازنکا تولید شده توسط موسسه سرم هند را دریافت کند.

پیونگ یانگ در اواخر ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی به منظور محافظت از خود در برابر ویروس کرونا، به عنوان نخستین کشور جهان مرزهای خود را بست.

کره شمالی برای مدتی طولانی اصرار داشت که هیچ مبتلایی به کرونا نداشته است، رهبر این کشور «کیم جونگ اون» هم در یک رژه بزرگ نظامی در آبان سال جاری بار دیگر این ادعا را تکرار کرد.

کارشناسان معتقدند با توجه به ظهور ویروس کرونا برای اولین بار در چین به عنوان یک کشور همسایه کره شمالی، عدم شیوع کرونا در این کشور بعید به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری رسمی یونهاپ برچسب‌ها کره‌ جنوبی کره ‌شمالی کیم جونگ اون واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی کیم جونگ اون کره جنوبی کره شمالی کیم جونگ اون واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن کرونا ویروس کرونا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس