Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@03:04:22 GMT

چرا خبري از همسر اون نيست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۱۲۳

چرا خبري از همسر اون نيست؟

خبرگزاری آریا- اعضای ارشد رژیم کره شمالی عادت دارند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در انظار عمومی دیده نشوند. بیش از یک سال است که همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ملاءعام حاضر نشده و ناظران تحولات پیونگ یانگ نگران وضعیت او هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، "ری سول-جو" همسر رهبر کره شمالی آخرین بار 25 ژانویه 2020 به همراه همسرش در تئاتری به مناسب آغاز سال نو دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویری که رسانه دولتی کره شمالی منتشر کرد، او بین رهبر کره شمالی و عمه‌اش کیم کیونگ-هوی در حال تشویق بود و اعضای وفادار حزب کارگر هم دور آنها را گرفته بودند.
تحلیلگران ری سول-جو را به چشم تغییری درون رهبری کره شمالی مینگرند؛ یک چهره زنانه که میتواند وجهه این رژیم کمونیست در داخل و خارج را منعطف کند. به نظر میرسد او در سالهای اول ازدواجش تاثیر مطلوبی بر جای گذاشت.
اطلاعات چندانی از همسر کیم جونگ اون در دسترس نیست. گمان میرود او بین سالهای 1985 تا 1989 متولد شده و در یک دانشگاه خارجی که افتخاری برای شهروندان کره شمالی است، تحصیل کرده باشد. ری و کیم در سال 2009 پس از حمله قلبی پدر کیم جونگ اون به سرعت ازدواج کردند. گمانن میرود ری سول-جو یک پسر داشته باشد. همچنین گزارش‌هایی از تولد دو فرزند دیگر شنیده میشود اما اینها هرگز تایید نشده‌اند.
توشیمیتسو شیگمورا، پروفسور دانشگاه واسدا توکیو و مولف کتابهایی درباره خاندان کیم میگوید تئوری‌های بیشماری درباره چرایی دیده نشدن ری طی یک سال گذشته وجود دارد.
او به پایگاه خبری دویچه وله گفت: شنیده‌ام که او کودک دیگری به دنیا آورده است که ممکن است چهارمین فرزند او باشد و او اکنون بابت پاندمی کرونا تمایلی ندارد چندان در ملاء عام دیده شود. با اینکه دولت پیونگ یانگ همچنان تاکید میکند که هیچ موردی از این بیماری در این کشور دیده نشده است.
توشیمیتسو شیگمورا همچنین گفت: نظریه دیگری هست مبنی بر اینکه رابطه میان ری و کیم بد است و اینکه آنها با یکدیگر نیستند یا شاید کیم تصور کرده که همسرش بابت نوع پوشش و مدل مو خیلی مورد توجه قرار میگرفت. این موردی نیست که خوشایند یک دیکتاتور در کشوری باشد که تا این حد مردسالار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبر همسر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر دیده نشده از استاد بنان، ۶۸سال قبل!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اردیبهشت‌، ماه تولد استاد بنان، خواننده محبوب موسیقی ایرانی است.

عکس اختصاصی روزنامه اطلاعات از غلامحسین بنان که در سال ۱۳۳۴ در ساختمان رادیو در ارک تهران ثبت شده و امروز برای نخستین بار منتشر شد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899753

دیگر خبرها

  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • عکس| عکسی دیده نشده از پیمان معادی در جوانی
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • تصویر دیده نشده از استاد بنان، ۶۸سال قبل!
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم