Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری  به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری در جلسه شورای معاونان شهرداری مرکز استان با اشاره به مشکلات فراوان شهرداری که میراث گذشته است، اظهار کرد: اینکه کمتر مصاحبه می‌کنم و از مشکلات شهرداری کمتر می‌گوییم به این دلیل است که مهم‌ترین مسئله برای ما ایجاد امید و انگیزه و محیطی آرام و به دور از حاشیه برای همکارانمان است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم شهرمان در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی در شهرداری دیده و شنیدند، اما امروز به لطف خدا و همت همکاران پرتلاش‌مان، آرامش نسبی به مجموعه بازگشته است، به هیچ قیمتی اجازه نمی‌دهم کسی این آرامش را بر هم بزند و چنانچه افرادی که از پرسنل شهرداری هستند، بخواهند برای تحقق مقاصد خویش این مسئله را بازیچه قرار دهند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: با تمام توان سعی در حل مشکلات داریم و تاکنون از وضعیت سخت مالی در شهرداری سخنی به میان نیاوردیم، از نظر ما سرمایه‌گذاری گامی بلند در راستای توسعه پروژه‌های گوناگون در سطح شهر است، شهر ساری به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و دارا بودن رودخانه، دریا و جنگل و دیگر مواهب طبیعی، می‌تواند یکی از بهترین مقاصد سرمایه‌گذارانی باشد که در کنار بهره‌برداری از این موقعیت، قصد خدمت به شهروندان ساروی و همه هموطنان را دارند.

شهردار جدید ساری تاکید کرد: البته در همین راستا با تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی وارد مذاکره شده در حال آماده‌سازی بستر کار هستیم، همچنین با پیگیری‌های شهرداری و حمایت‌های، بخشی از مبلغ بدهی بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری که قطع شده بود، پرداخت و مشکل بیمه آنان مرتفع شده اس.

این مسؤول به رویداد مهم ۲۰۲۲ و انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در آن سال اشاره کرد و گفت: ساری با قابلیت‌های فراوان در حوزه گردشگری و تفریحی، همواره مورد توجه مسافران داخلی و خارجی بوده و به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در این راستا از معاونت خدمات شهری به‌عنوان مسؤول پیگیری‌های مربوط به این رویداد می‌خواهیم با جدیت بیشتر هرگونه اقدامات لازم برای برگزاری برنامه‌های آن و معرفی شایسته ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ساری را در دستور کار قرار دهند.

مرادی با اشاره به انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر و ممنوعیت ورود مدیران شهرداری به این عرصه، اضافه کرد: هیچ یک از کارکنان و مدیران شهرداری نباید از امکانات مجموعه شهرداری برای مقاصد انتخاباتی استفاده کنند و چنانچه در ساعات اداری وارد اینگونه فعالیت‌ها شوند طبق مقررات با آنان برخورد خواهد شد، مدیران توجه کنند که رعایت اصول و انضباط اداری در این موضوع به هیچ وجه خدشه‌دار نشود.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: در ماه پایانی عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در سطح شهر آغاز خواهد شد که جزئیات بیشتر مربوط به این پروژه‌ها به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، مسائل مربوط به فضای سبز، آسفالت معابر شهری و دیگر اقدامات فنی و عمرانی در راستای رفاه حال شهروندان، باید بیشتر از ماه های قبل مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از این پس حق‌الزحمه همه نیروها اعم از مدیران و کارکنان، براساس کارکرد و حضور در محل کار پرداخت خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته افرادی بودند که حتی در محل کار حضور فیزیکی و یا عملکرد خاصی نداشتند اما حقوق قابل توجهی می‌گرفتند از امروز حقوق کارکنان شهرداری و مدیران براساس حضور و عملکرد آنان پرداخت خواهد شد تا برخی از رویه‌ها اصلاح شود.
 
مرادی در پایان، همدلی و وحدت و تعامل را بهترین شیوه برای خدمات‌رسانی دانست و اذعان داشت: هر چه همدلی در بین کارکنان بیشتر شود به همان اندازه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان نیز افزون‌تر می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست شهرداری ساری جلسه شورای معاونان شهرداری شهرداری ساری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دیدار در جشن روز کار و کارگر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شده بود افزود: شهر دهدشت مشکلات عدیده ای دارد که یک شب و یک سال بوجود نیامده اما یقین بدانید با تلاش و همت پرسنل شهرداری و با جدیت کارگران و مسوولین شهرداری برطرف خواهند شد.

وی با انتقاد از مسوولین ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمت گذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می کند اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحماتی که متحمل شده، حمایت نمی شوند.

کد خبر 6093698

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند