Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مامور قلابی خبر داد.

سرهنگ علی محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر این که دختر جوانی در یکی از خوابگاه های دانشجویی سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می کند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران اداره عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پس از انجام بررسی های اولیه مشخص شد سلاح های مورد نظر متعلق به فردی دیگری است که ظاهرا به تازگی با این دختر جوان آشنا شده و خود را مامور معرفی کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مأمور قلابی با مراجعه به برخی افراد از آنان مبالغی را به بهانه ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی اخاذی کرده است، اعلام کرد:پس از بررسی های تکمیلی نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد، تصریح کرد:روز گذشته مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت به مخفیگاه متهم در حوالی بلوار سیمون بولیوار اعزام و ضمن دستگیری متهم موفق شدند تعداد 3قبضه سلاح جنگی و مقادیری تجهیزات نظامی غیر مجاز و کارت های جعلی و قلابی از محل اختفای این فرد جاعل کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 8 تن از مالباختگان شناسایی شده‌ و متهم در تحقیقات تخصصی به 10 فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام پلیسی از شهروندان خواست: فریب افراد جاعلی که با جعل عناوین و استفاده از لباس و تجهیزات نظامی وعده های خارج از روند اداری می دهند، نخورده و در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی پایتخت پلیس امنیت سلاح مامور قلابی خوابگاه دانشجویی اخاذی کلاهبرداری اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: مأموران مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی که در داخل کیف به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف نمودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملکی اظهار داشت: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی با رعایت همه موازین شرعی و قانونی به مقر پلیس دلالت که در حین تشکیل پرونده متهم با پیشنهاد رشوه همه سکه‌ها به مأمورین قصد فرار از چنگال قانون را داشت که با عدم دریافت این سکه‌ها از سوی همکاران مواجه شد، که در ادامه با استعلام به عمل آمده از سامانه آگاهی سارق این فرد دارای سو پیشینه متعددی بوده و به بزه انتسابی اقرار، که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده پلیس راه آهن با تصریح بر اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه قاچاق اشیا عتیقه به شدت برخورد می‌کند خاطر نشان کرد: در این راستا از شهروندان انتظار می‌رود به محض دریافت اینگونه اخبار موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087836

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک