Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد همبستگی میان ادیان الهی در کشورمان هستیم و این موضوع باعث خنثی سازی توطئه های دشمن شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید زارع معاون امور اقلیت‌های دینی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه اتحاد و همبستگی در میان اقلیت های دینی در کشورمان ستودنی است، گفت: تلاش استکبار جهانی در جهت تفرقه افکنی در میان اقلیت های دینی در ایران و سایر کشورهاست که بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد همبستگی بیشتر میان ادیان الهی در کشورمان هستیم اما این همبستگی به طور جامع رسانه ای نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: گفت و گو میان ادیان الهی و اقلیت های دینی یکی از بهترین روش ها برای انسجام بیش از پیش میان هموطنانمان است و در شرایط کرونایی که خطر انتقال ویروس کرونا وجود دارد، این جلسات مشترک میان رهبران اقلیت های دینی را در فضای مجازی برگزار می کنیم.

زارع با بیان اینکه هر چقدر که اقلیت های دینی با هم متحدتر باشند، برخلاف خواسته مستکبران قدم برداشته اند، گفت: لزوم احترام متقابل میان اقلیت های دینی در کشورمان حائز اهمیت است .

معاون امور اقلیت‌های دینی نهاد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بحمدالله طی روزهای گذشته مراسم مشترکی میان ادیان الهی در تهران برگزار شد و توانستیم جلساتی با عنوان “جشن صبر و شکر” در مسجد حضرت ابراهیم (ع)، کنیسه حییم کلیمیان، کلیسای حضرت مریم (ع) و آتشگاه زرتشتیان تهران برگزار کنیم و بار دیگر بر وحدت و  یکارچکی اقلیت های دینی تاکید نماییم.

وی تاکید کرد: همبستگی میان اقلیت های دینی در کشورمان باعث برهم زدن نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی می شود و برخلاف آنچه که غرب در جهت عدم احترام به سایر ادیان در ایران تبلیغ می کند، بحمدالله ادیان و اقلیت های دینی برای ما حائز اهمیت است.

زارع گفت: رهبران اقلیت های دینی در جسلات مختلف، بر اثرگذاری انقلاب اسلامی بر همبستگی و احترام به سایر ادیان در ایران تاکید کرده اند و گفت و گو میان اقلیت های دینی را یکی از اثرات ثمربخش انقلاب اسلامی می دانند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میان اقلیت های دینی میان ادیان الهی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.چند روزی است دانشجویان بسیاری از کشورها در حمایت از مرد مظلوم غزه همصدا شده ا ند .

اگرچه این جوانان پرورش یافته فرهنگ غربی هستند اما در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان می دهند.

 

دیگر خبرها

  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه