Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در سطح کشور کشف و با تلاش همکاران از ورود این میزان مواد به کشور و ترانزیت به سایر کشورها جلوگیری شده است.

سردار مجید کریمی روز سه شنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانسی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور افزود: هر ساله این نشست با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد همکاران در سراسر کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر و همچنین ابلاغ تدابیر سردار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه های ما در سال ۱۴۰۰ و ابلاغ آنها به تمامی همکاران در سراسر کشور در این نشست در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: طی سال جاری ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده که با تلاش همکاران عزیز از ورود این میزان مواد مخدر به داخل کشور و ترانزیت آن به سایر کشورها جلوگیری شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه ۷۶ درصد از مواد مخدر کشف شده در داخل کشور مربوط به مناطق و حاشیه شرقی است، تصریح کرد: سعی ما بر این است که تلاش و قدرت خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، خرده فروشان و ساماندهی معتادان افزایش دهیم.

وی همچنین عنوان کرد: یک قرارگاه هوشمندسازی نیز در داخل ناجا راه اندازی شده و پلیس های تخصصی نیز در حال بررسی و طراحی سیستم های هوشمند در حوزه های مختلف هستند؛ پلیس مبارزه با مواد مخدر هم طراحی سیستم ها و سامانه های خاص خود را در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی با بیان اینکه بخشی از تحریم ها نیز شامل حال تجهیزات پلیسی و فنی شده، گفت: از ابتدای امسال تعامل با شرکت های دانش بنیان را به طور ویژه مدنظر قرار داده ایم، امید است به سمتی برویم که دانش بومی و تجهیزات بومی را در این حوزه تولید کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص پیشرفت در حوزه کشف علمی جرم  خاطر نشان کرد: در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده که در توسعه اشراف اطلاعاتی ماموران، شناسایی معتادان متجاهر، خرده فروشان و ... موثر خواهد بود.

سردار کریمی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران پلیس تصریح کرد: بحمداله اهالی رسانه در آگاه سازی، اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم همراه و یاریگر ما بوده اند امید است که این تعامل بیش از پیش و با قدرت ادامه داشته باشد.پلیس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه