Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر «آیت الله سید علی سیستانی» با تشریح سفر«پاپ فرانسیس» به نجف اشرف، گفت: اظهارات گفته شده درباره برنامه سفرپاپ به نجف و امضای سندی بین آیت الله سیستانی و پاپ دقیق نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، یک مسئول در دفتر «آیت الله سید علی سیستانی» مرجعیت عالی شیعیان در عراق گفت: اظهارات سفیر عراق در واتیکان و افراد دیگر درباره سفر پاپ فرانسیس به نجف اشرف دقیق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول افزود: گفتگویی با سفارت واتیکان در بغداد که این سفر را هماهنگ کرده است، درباره امضای هرگونه سند در دیدار پاپ با آیت الله سیستانی جریان نگرفته است.

 

«رحمن العامری» سفیر عراق در واتیکان چند روز پیش اعلام کرده بود: در سفر ماه آینده پاپ به عراق احتمال دارد سند برادری انسانی بین آیت الله سیسانی و پاپ امضا شود. این مسئله به تقویت روابط متقابل بین همه گروه منجر می شود.

 

العامری گفته بود: سفر پاپ به عراق به عنوان پیام صلح به جهان و حمایت از راه های گفتگو بین ادیان است. زیرا پاپ تمایل به تقویت گفتگو و همزیستی مشترک بین همه عوامل دینی خواه بین کلیساها یا از طریق روابط اسلام- مسیحی دارد.

 

وی اعلام کرده بود: پاپ فرانسیس دیدار ویژه ای با آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان برگزار می کند. در این دیدار جلوگیری از افراط گرایی، دوری از نفرت، گسترش ارزش های صلح و حمایت ازساکنان مناطق آزاد شده به خصوص ساکنان سهل نینوا، موصل و شهرهای مجاور که به دلیل اقدامات تروریستی داعش آواره شدند، بررسی می شود.

 

قرار است پاپ فرانسیس از پنجم تا هشتم مارس به عراق سفر کند. این سفر نخستین سفر پاپ فرانسیس به این کشور خواهد بود.

 

دفتر مرجعیت عالی شیعیان در عراق اعلام کرد که اظهارات سفیر عراق در واتیکان در خصوص برنامه سفر پاپ فرانسیس اول به نجف و امضای هرگونه سندی با آیت‌الله سیستانی نادرست است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاپ فرانسیس نجف اشرف آیت الله سیستانی آیت الله سیستانی سفر پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می‌به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است.

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم شمسی برابر است با:

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

پنج شنبه – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم قمری برابر است با:

فروش ویژه فنس دور باغی

۱۴۴۵/۱۱/۰۷

الخمیس‬ – ۰۷ ذوالقعده ۱۴۴۵

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم میلادی برابر است با:

۲۰۲۴-۰۵-۱۶

Thursday – ۲۰۲۴ May ۱۶

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می‌به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی برای تشویق خانواده‌ها به بیشتر وقت گذراندن با فرزند یا نوه پسر است تا از مشارکت در انجام کار‌هایی که دوست دارند لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

tags # تقویم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد