Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:34:29 GMT

اهدای 3200 کتاب به کتابخانه‌های تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۷۸۸

اهدای 3200 کتاب به کتابخانه‌های تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان مهدی کریمی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی با اشاره به اینکه ۹ کتابخانه شهری و روستای در تویسرکان وجود دارد اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی تویسرکان با توجه به جمعیت در بحث عضویت رتبه اول استان همدان را از آن خود کرده است.

مهدی کریمی رتبه سوم استان همدان به لحاظ تعداد منابع در کتابخانه‌های عمومی با توجه به جمعیت از آن را تویسرکان دانست و گفت: در کتابخانه‌های عمومی تویسرکان به ازای هر ۱۰۰ نفر ۹۵ نسخه کتاب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت یک‌هزار و ۹۸۰ نفر برای سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» خاطرنشان کرد: ۲۳ نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی کتابخانه‌های عمومی تویسرکان برگزیده کشوری شدند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان از کسب رتبه اول استان همدان توسط کتابخانه‌های تویسرکان در برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی در ۶ ماهه نخست امسال و انتخاب فرماندار شهرستان به عنوان فرماندار نمونه خبر داد.

وی پویش معرفی کتاب توسط کتابداران با عنوان «هر کتابدار، یک کتابخوان»، «در دل دارم امید» و «آبان و یار مهربان»، فعال‌سازی اینستاگرام در همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان، تعیین تکلیف سند کتابخانه میررضی، اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در هفته کتاب و دهه فجر را برخی از اقدامات انجام شده این نهاد همزمان با شیوع کرونا عنوان کرد.

کریمی تعداد کتاب‌های اهدایی ۱۰ ماهه امسال را ۳ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب اعلام کرد و گفت: تعداد ۶۰۸ جلد کتاب توسط فرماندار تویسرکان و ۵۰۰ جلد کتاب توسط آقای بیات مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان همدان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هدیه کردند.

وی گفت: امروز از چهار کتاب نویسندگان جوان تویسرکانی با عناوین «عشق تقصیری ندارد»، «گویش تویسرکانی»،«سایه‌های سر به زیر» و «کیسه آسمانی» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.

 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی استان همدان کتابخانه کتابخانه های عمومی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم