Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:23:13 GMT

رضا کیانیان مهمان «شب‌های هنر» می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۹۷۰

رضا کیانیان مهمان «شب‌های هنر» می‌شود

شب سینمایی مجله هنری و شبانگاهی «شب‌های هنر» امشب، سه شنبه ۲۸ بهمن ماه، میزبان رضا کیانیان خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، آنچه در یک فیلمنامه به عنوان شخصیت می‌شناسیم، با تعریفمان از این عنوان در سینما، تفاوت‌هایی دارد. در این قسمت از «میز سینما» به شخصیت از روی کاغذ تا روی پرده پرداخته خواهد شد؛ شباهت‌ها، تفاوت‌ها و اینکه اساساً در این میان چه روندی طی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فیلم‌نامه‌نویس در توصیف شخصیت‌هایش بیشتر به ویژگی‌های فردی، روانی و اجتماعی می‌پردازد و خصایص جسمی را به صورت مختصر بیان می‌کند، در نتیجه برخورد مخاطب با شخصیت در سینما، به واسطه بازیگر انجام می‌گیرد و قضاوت اولیه بر اساس ویژگی‌های ظاهری او شکل می‌گیرد. پس آیا بازیگر باید جزئی از ویژگی‌های شخصیت را در ظاهر خود داشته باشد؟ یا خیر؟

برای پاسخ به چنین پرسش‌هایی، در برنامه امشب سه شنبه ۲۸ بهمن ماه، مجله هنری «شب‌های هنر»، جابر قاسمعلی فیلمنامه نویس و مجری کارشناس «میز سینمایی» این مجله هنری، میزبان رضا کیانیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نویسنده و مدرس خواهد بود و گفتگوی امشب به موضوع «شخصیت؛ از روی کاغذ تا پرده» و فرآیند خلق شخصیت تا اجرا، اختصاص خواهد داشت.

«میز سینما» یکی از چندین میز تخصصی هنری «شب‌های هنر» و کار از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی امجدیان است که هر سه شنبه شب ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر 475545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رضا کیانیان تلویزیون برنامه تلویزیونی بازيگر سينما و تلويزيون صدا و سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شب های هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

دیگر خبرها

  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده