Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:14:31 GMT

اتهامات رهبر سابق حزب حاکم میانمار سنگین‌تر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۵۰۰۶

اتهامات رهبر سابق حزب حاکم میانمار سنگین‌تر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «آنگ سان سوچی» رهبر سابق حزب حاکم میانمار که در روز اول فوریه و به دنبال وقوع کودتای نظامی در این کشور از قدرت خلع شد، امروز سه‌شنبه با اتهامی جدید مواجه شده است.

«خین مائونگ زاو» (Khin Maung Zaw) وکیل رهبر سابق حزب حاکم میانمار در این باره گفت: او که پیشتر به اتهام واردات غیرقانونی بی‌سیم ارتباطی (واکی تاکی) تحت پیگرد قرار گرفته بود حالا به نقض قوانین مدیریت فجایع طیبعی متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پیرامون وضعیت سلامتی «آنگ سان سوچی» نیز اعلام کرد: اینکه هیچ خبری (درباره بد بودن وضعیت جسمانی سوچی) نیامده است خبر خوب است. ما هیچ خبر بدی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

دیروز هم وکیل آنگ سانگ سوچی اعلام کرده بود که علی‌رغم انتظارات، زمان بازداشت مقامات میانمار تا ۱۷ فوریه تمدید شده است.

گفتنی است که ارتش میانمار به تازگی با اعلام وقوع تقلب در انتخابات، دست به کودتا زد و سران سیاسی این کشور از جمله «آنگ سان سوچی» را بازداشت و روانه زندان کرد.

با وجود برقراری تدابیر امنیتی در میانمار، شهرهای اصلی این کشور صحنه اعتراضات علیه کودتاچیان است و در برخی شهرها نیز پلیس برای متفرق کردن معترضین متوسل به زور و استفاده از ماشین‌های آب پاش شده است.

کد خبر 5148772

منبع: مهر

کلیدواژه: آنگ سان سوچی میانمار کودتا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین روسیه سوریه افغانستان جو بایدن ایران ویروس کرونا بحرین دونالد ترامپ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا کلاک و در آزادراه کرج - تهران از پل کلاک تا گرمدره کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901593

دیگر خبرها

  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است