Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن فوتبال هفت نفره از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا خبر داد و گفت: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در قهرمانی جهان از اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود.

امین اله مانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از پایان مرحله اول و دوم استعدادیابی تیم فوتبال هفت نفره که ۷۰ نفر شرکت کرده بودند، ۳۰ تا ۳۵ نفر به اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ارزیابی بهتر بازیکنان از نظر کلاس بندی پزشکی، آمادگی بدنی و فنی یکسری تمریناتی از نظر چابکی، انعطاف پذیری، استقامت، قدرت و .... به بازیکنان ارایه شده که در بدو ورود به اولین اردو، این تست ها از آنها گرفته خواهد شد.

اله مانی در خصوص تعداد اردوهای پیش بینی شده برای آمادگی تیم اضافه کرد: تا زمان اعزام تیم به قهرمانی جهان اسپانیا ۸ مرحله اردو پیش بینی شده که ۳ مرحله اردو برای ارزیابی و غربالگری بازیکنان از نظر آمادگی بدنی است و سپس از اردوی چهارم که بازیکنان اصلی شناسایی شدند تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را اجرا خواهیم کرد.

وی درباره علت تغییر مکان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال هفت نفره گفت: این مسابقات قرار بود ابتدا در پرتغال برگزار شود که به دلیل عدم اعلام آمادگی میزبان به خاطر کرونا مکان برگزاری تغییر پیدا کرد و اسپانیا میزبان مسابقات شد.

دبیر انجمن تیم فوتبال هفت نفره در پایان در پاسخ به این پرسش که وضعیت این تیم را برای کسب سکو چگونه ارزیابی می کنید، با توجه به دوری دو ساله این تیم از مسابقات بین المللی، خاطرنشان کرد: هدف ما کسب سکو در قهرمانی جهان و حضور دوباره این تیم در پارالمپیک است. بنابراین با برنامه ریزی انجام شده سعی داریم در هر مرحله اردو بازیکنان را از نظر کلاس بندی و فنی مورد ارزیابی قرار دهیم تا در نهایت تیم آماده و خوبی را راهی اسپانیا کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال هفت نفره قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)