Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز سه‌شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گناباد افزود: با توجه به آسیبهای بیکاری در جامعه از جمله برای نسل جوان، افرادی که مبادرت به اشتغال و کارآفرینی می کنند، از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت ستادها و شورهای امر به معروف و نهی از منکر برای ترغیب سرمایه گذاران برای اشتغال و کارآفرینی بهره گرفته شود و اشتغالزایی به عنوان بهترین معروف در بین بخشهای مختلف معرفی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناباد گفت: ترغیب افراد و جوانان به اشتغال به تحصیل و کتابخوانی، برگزاری کلاسهای آموزشی برای راهنمایی زوجین و افزاش شناخت زن و مرد نسبت به ابعاد زندگی توام با موفقیت، برقراری مجالس مذهبی و دعوت مردم و جوانان بعد از رفع خطر شیوع کرونا به این برنامه ها از دیگر معروفات مهم مورد نیاز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از عوامل موفقیت در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را شناخت واقعی معروفها و منکرات دانست و افزود: افرایش اطمینان نسبت به تاثیرگذاری امر به معروف و نهی از منکر از شرایط دیگر انجام این فریضه است و باید زمانی که اطمینان به اثرگذاری داشتیم، دست به این اقدام بزنیم.

شوراهای فرعی امر به معروف و نهی از منکر در ۴۲ دستگاه اجرایی و ۸۰ مسجد مناطق شهری و روستایی گناباد تشکیل شده است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر اشتغال زایی گناباد کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر اشتغال زایی گناباد امر به معروف و نهی از منکر اشتغال زایی گناباد کارآفرینی اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان امین شهر، قدردانی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد