Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:29 GMT

وزارت راه با توزیع قیر رایگان مخالف است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۶۹۵۴

وزارت راه با توزیع قیر رایگان مخالف است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمد اسلامی در خصوص آخرین وضعیت تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی و اینکه آیا این مساله حل شده است، گفت: مشکل قیر حل نشده است و متأسفانه از وقتی که در مورد آن بحث شد قیمت آن ۴۰ درصد بالا رفته است.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با توزیع قیر رایگان مخالف است، چون اجازه نمی‌دهد کارها را با برنامه و سرعت مناسب انجام دهیم درحالیکه قیر هم مثل سایر مصالح است و دلیلی ندارد در مورد آن، این همه ماجرا وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً اگر ما قیر داشته باشیم حداقل ۱۵۰۰ کیلومتر راه را می‌توانیم آسفالت کنیم، چون پروژه‌ها معطل بوده و ما بودجه لازم برای خرید آن را نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح آزاد راه غدیر در ۱۳ رجب همزمان با میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت: این آزادراه که بزودی راه اندازی می‌شود نقش مهمی در تکمیل کریدورهای جاده‌ای خواهد داشت.

کد خبر 5148879

منبع: مهر

کلیدواژه: قیر قیر رایگان محمد اسلامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قیمت دلار شاخص کل بورس وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت مرز دوغارون لایحه بودجه ۱۴۰۰ وزارت جهاد کشاورزی بورس تهران سهام عدالت ویروس کرونا قیمت نفت قیمت مرغ بانک مرکزی ایران گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز

وزارت امور داخله از توزیع 19 هزار 500 جلد پاسپورت طی سال گذشته در ولایت نیمروز خبر داده است.

به گفته این وزارت، بیش از 110 میلیون افغانی از ناحیه توزیع این تعداد پاسپورت جمع آوری و خزانه دولت واریز شده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات و ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا  خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی