Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:39:03 GMT

پلمپ یک واحد قصابی متخلف در بناب

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۶۹۷۹

پلمپ یک واحد قصابی متخلف در بناب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدی احمدی منش رئیس اداره دامپزشکی  بناب گفت:این واحد صنفی با وجود دریافت چندین مرتبه تذکر همچنان تخلفات خود را ادامه می‌داد، که در نهایت منجر به پلمب واحد صنفی شد.

او عرضه و فروش گوشت غیر قابل مصرف انسانی و همچنین عدم رعایت بهداشت عمومی را دلیل پلمب این قصابی مطرح کرد و افزود: این حکم به دستور دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بناب اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حفظ سلامت همشهریان را از مهمترین الویت کاری این نهاد خدمات رسان دانست وگفت:قطعا هر واحد صنفی توزیع فراورد‌های دامی دیگر که با جان و سلامت مردم بازی کند با برخورد شدید دامپزشکی مواجه خواهد شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه طی یک ماه اخیر بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت دامی غیر قابل مصرف انسانی در این شهرستان کشف و ضبط شده است توضیح داد:گوشت‌های غیر قابل مصرف به دستور دادستانی معدوم سازی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخلفات بهداشتی دامپزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر